Jump to content
Goran

Recommended Posts

Evo ljudi, i ja da predstavim moj galski prevoz - beli ex-van punto mk2b 2004 1.3 multijet - paket opreme ??? ( nema )

GDE SAM I KAKO KUPIO AUTO

Auto sam uzeo na placu NET sistem u NS kod najlon pijace i to iz više razloga : konstantno imaju preko 200 kola u ponudi i najpovoljniji su sa cenama, više mojih prijatelja uzelo je kod njih kola ( uglavnom Seicento, Panda vanove) i svi su ekstra zadovoljni, kad više puta obiđete plac shvatite da se kod njih snabdeva pola autoplaceva iz Srbije, jer konstantno pazare po više komada, pa ja nisam želeo da budem ovca i kupujem iz druge –treće ruke, već sam tu uzeo moj PUNTO 2004 koji je prema satu presao 152 747 km (verujem da je prava kilometraža, što mi je i potvrdilo više iskusnih fiat mehaničara), malo ogreban sa strane površinski i bio je sluzbeni- služba obezbeđenja prevoz novca ili tako nečega, uzeo sam ga sa nalepnicama, pa sam se malo više napatio tražeći perionicu gde ljudi hoće i znaju da skinu iste, a naravno pri tom da me ne oderu i ne upropaste kola, i to me je koštalo još oko 20€, jer je za skidanje same nalepnice neophodan poseban fen koji ne oštećuje farbu, dok za skidanje lepka koji ostaje po skidanju same nalepnice ode dobrih 4-5 lit benzina (može i med. alkohol). Konačno da nebude da samo hvalim prodavce jer stvarno sam zadovoljan autom, ali sam odnos prema "malim" kupcima (koji kupuju 1 auto ) je više nego očajan, jer prvo kad tamo dođete vidite uvek gomilu kola, masu likova koji nešto sa vrzmaju svugde, ali niko da vam priđe sa izvolte, uvek ima tu neki šleper koji je parkiran na sred placa i onda skapirate da treba sami da se uputite među kola ( koja su uglavnom sva otvorena) i zagledate šta vas zanima, kad fokusirate auto koji vam se sviđa nastaje problem, jer vam treba buster da bi ste upalili auto (jer svi auti stoje dosta dugo prvo u Italiji, pa Sloveniji i onda kod nas dok ih ne ocarine), a isti ima samo 1 prodavac za ceo plac koga onda treba navatati da vam upali auto- koji je uglavnom prljav prašnjav, pun đubreta, i nekih papira – dakle nije sređivan za prodaju krajnjem kupcu već za preprodavca koji će ga kasnije srediti i to debelo naplatiti . Prodavci su prilično neljubazni – i u fazonu oćeš nećeš- ne smaraj me, jer uvek imaju pun plac kupaca, i teško im je da poveruju da ne kupuješ kola radi preprodaje već za sebe.

Kad odabereš auto onda ga isparkiraju – upale i daju da ga provozaš samo unutar ograde pijace, jer ako izađeš napolje praviš carinski prekršaj za šta će oni da plate debelu kaznu i zato ti nedaju da ideš u saobraćaj.

Dakle možeš dovesti svog mehničara , dijagnostičara, - koga oćeš samo da auto neide sa placa...

Dalje kad platiš auto, sa svim papirima lepo prošetaš do Supa gde platiš osiguranje, i izdaju ti privremene table

( oko 1000din, mada se ovo može izbeći po uslovom da si spreman da rizikuješ da te panduri ne zaustave jer mene niko nije zaustavio sve do kuće u BG ( išao sam starim putem) ali me je zato sutra na putu za tehnički zaustavio pod rotacijom),

i dalje pravac svoj grad da registruješ auto...

gume su pirelli P4 2007, akumulator fiat dobar, za sada od troškova jedino sam imao zamenu svih filtera i ulja

( f.ulja 330din, f.vazduha 500din, f.nafte1600din, 3x selenia WRD 1830 din , sve iz AP Sporta),

i odma čim sam upalio auto još na placu bila je upaljena narandžasta lampica check engine, ispostavilo se da je to samo zapušeni EGR ventil (od dugog stajanja) čije me je čišćenje koštalo još 50€ i od tada samo sipam i vozim....

Od oktobra 2008 od kada je Punto kod mene prešao sam oko 5-6000 km i panduri me nijednom nisu ni zaustavili, a ni zezali zbog nemanja zadnjih sedišta ...

( ako me zaustave i pitaju uvek mogu da im kažem da sam ih izvadio radi prvoza nekih gabaritnijih stvari ).

Punto još uvek ima originalna plava Van neoboriva sedišta i iza njih sam skinuo metalno- plastičnu rešetku koja je vezana uglavnom sa imbus šrafovima, ali i sa tri metalna graničnika koji otežavaju inače lako uklanjanje pomenute rešetke. Iza je jedna velika ravna površina na koju može stvarno svašta da stane uz tamnosive zadnje tapacirunge sve do gepeka, takođe odlika vanova su fiksne bravice za zadnje prozore koje nemogu da se otvore ( za sad sam našao otvarajuće samo u paketu par sa staklima -50€) i svetlo iznad zadnjeg sedišta-tovarnog prostora....

Toliko za sada pa ako neko ima pitanja slobodno - pitajte...

pozz ...

aV1ac2hS.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve super, samo ove ratkapne skini molim te...

skupis 400 evrica, zamenis ceo enterijer i odlican auto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je stvarno OK.Ipak jedna stvar odmah pada u oci,nema branike u boji karoserije.Tapacirunzi i branici i imas lutkicu od auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican vodic za kupovinu polovnjaka, ne rece samo koliko ti trosi. branici u boju auta , lajsne, naravno i sedista ima neki lik u pazovi prepravlja prednja i pravi zad klupe od golfa 2 :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala momci , ratkapne ostaju za sada ali odlaze odma čim padne enterijer i alu felne,

što se potrošnje tiče okvirno negde oko 6-7.5 , ali bliže 7,5 u extra gradskoj vožnji ...

vlado hgt - ako možeš nađi mi fon od tog lika iz pazove da proverim njegovu ponudu (šibni na pm) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

prednja prepravljaju da mogu da se preklope, a zadnju prepravljaju od golfa 2 ako naletim na broj javljam ti probaj u halo oglasima :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepisano pravilo - menjaj odma zupcasti kais, odnosno u tvom slucaju lanac, a i ostale kaiseve po potrebi.

Pre nego sto ofarbas branike, raspitaj se i baci na papir, pa razmisli o farbanju celog auta. Jeste velika investicija, ali znaci. Ako budes farbao samo branike, dobro pazi kod koga to radis, kako i za koliko para, da nebi pocelo za nekoliko meseci da se ljusti. Ukoliko te neko bude ubedjivao da ne moze taj branik da se ofarba, a da se ne ljusti, posalji ga kod mene ;)

Evo kako sam ja video takvog puntica za jednog drugog clana foruma:

gxNsPGi.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Nepisano pravilo - menjaj odma zupcasti kais, odnosno u tvom slucaju lanac..." - jedva čekam Mikijev komentar na ovo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala momci , nadam se dugim i srećnim vožnjama sa ovim mojim traktorčetom

gospodine zli poručniče - odlična ideja za modifikaciju puntića, ali moraće mnoooogo da sačeka da dobijem na bingu....

što se lanca tiče smatram da grešiš, jer on se menja na svakih 100kkm, a ja se nadam da sam daleko od toga...

pošto vidim da nas vazduhoplovaca ima ovde onda vam netreba objašnjavati sistem održavanja po stanju (budžetski)...

a u ovu nedelju dolazim do intera 99%, samo ako bude suvo bez kiše snega... pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam ja da se lanac menja na 100K, ali ne znam da li ga je prethodni vlasnik zaista i zamenio na tih 100K. To je bila moja poenta.

Inace, za gorenavednu modifikaciju ti uopste ne treba mnogo para osim za felne. Sve ostalo se moze odraditi relativno jeftino u DIY maniru ;)

I nemo' mi pominjes budzetsko odrzavanje, jezim se toga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto se zna, taj auto promeni nekoliko vlasnika dok dodje do ruku korisnika. Vidim da si napisao da si uzeo auto iz prve ruke u Srbiji, ali pitanje je sta se sa njim desavalo u IT i SLO, dovoljno da je jedna ruka skinula 20-30-50 hiljada km, i onda si u maleru sto se tice lanca. Ako pukne, kostace mnogo vise nego da se zameni lanac i lancanici. Bas iz tog razloga je nepisano pravilo uvek na snazi, a moglo bi cak i da postane pisano ;)

Pozz i sve najbolje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vili nesto mi poznat auto. :) Evo kako je jedan moj dobar drugar video mog punta u buducnosti.

20644805.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, kapiram vaše stavove zato ću otvoriti posebnu temu tamo gde joj je i mesto u tehničkim problemima punta....

ali ovde da završim sa tim sada ( u narednih god. dana) jednostavno nemam tih 500 eur (po delta cenama)

za tu preventivu koliko izađe zamena lanaca i ostali pripadajućih sklopova...

moja ideja je bila uzeti auto koji je bio firmin u inostranstvu i tamo tamo održavan po ovlašćenim servisima i po propisima sa pravim originalnim delovima i kao takvog ga uzeti ovde i terati dalje...

što se tiče prethodnih vlasnika ja želim da verujem da je firma koja ga je prodala to radi redovno i nebakće sa sa svakim pojedinačnim primerkom, i isto tako nadam se da likovi iz slovenije rade na veliko i da ništa nisu dirali ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

s' obzirom na tvoja nadanja i verovanja, a na nashe uzaludno prichanje, ja tebi vise necu deliti savete ;)

pozz

Edited by Manfred

Share this post


Link to post
Share on other sites
...što se tiče prethodnih vlasnika ja želim da verujem da je firma koja ga je prodala to radi redovno i nebakće sa sa svakim pojedinačnim primerkom, i isto tako nadam se da likovi iz slovenije rade na veliko i da ništa nisu dirali ....

Ok, ti si optimista... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja sam bio takav optimista pre 4 god kupim tipa 2.0 16 v isao je kao blesav a na cajgeru stotinak hiljada bas bas ekstra i posle silne jurnjave na semaforu se ugasi , odma sam ga se setio (zupcastog ) a sve sam bio u fazonu danas , sutra na kraju ga uradise majstori :coffee: , ali to nije nikad bilo ko fabrika pa je morao na dobos :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se javi još jedan optimista koji je kupio službeni auto i nije pipnuo ništa pre regularnog servisnog intervala.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mom autu je uradjen veliki servis, stavljene sve 4 nove gume i nov boshov akomulator izmenjane neke sitnice itd. :) Jbg kad se kupuje polovan auto, uvek mora da se planira nesto para da se odvoji da se auto dovede u dobro stanje. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja kriv što sam imao sreću da mi Miki pregleda auto pre kupovine :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

konačno je uzet ceo ( za 190 eur) i delimično ugrađen enterijer, jer nisam hteo da se haba nepotrebno - mislim pre svega na tapacire prednje i zadnje, pa će tek kad bude spreman za prodaju sve biti ugrađeno...

jer ja nisam gadljiv na različite boje enterijera, a budući kupci su velike cepidlake ( znam jer sam i ja takav )!!!

lanac se još drži, kao i akumulator ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...