crnisale 17 Posted September 21, 2009 (edited) Pozdarv svima.Od skoro sam vlasnik stila gore navedenog.Auto mi je sluzio 5 dana bez problema i onda pocinju igranke Onda jednom prilikom posle voznje ugasim ga i posle minut da ga upalim ,a on samo vergla i na tabli sija ASR i auto sa onim katancem preko(ja ga zovem kljuc),a na displeju pise da ne vidi ASR i nesto kao pogledajte knjigu.Posle minut auto upali bez problema.Posle dva dana opet isto.Onda sam po internetu nalazio da je moguci problem konektor D4 ,pa masa izmedju motora i akumulatora...Onda sam skinuo i ocistio spojeve akumulator-masa sasije-masa motora.Auto je posle toga 5 dana radio bez i jedne greske,da bi sestog oko 1 sat stao u voznji.Napominjem ovo jer je spoljna temperatura bila oko 30 C.Onda sam ga maltretirao onako na ulici dok nisam ispraznio akumulator Posle vec pada mrak i upalim ga na kablove bez problema,ali sad sija motor na tabli i dole ispisuje proveri motor Sledeci dan opet nekako upali,ali kad se motor zagrejao opet stade.Sacekam jedno pola sata i opet upali i ugasi posle 5min posto je motor jos zagrejan. Jutros auto najnormalnije upali sa chek engine i oteram ga kod Stojanova NS,a kad sam stigao tamo ugasio je i tu lampicu.Izlozim ja njima svoj problem ,oni ga zakacise na dijagnostiku...ima neke greske(verovatno sam ih ja napravio),ali auto radi.I da jutros je mnogo hladnije oko 17 C.E sad vidim da su jos neki imali ovakav problem,ali niko ne kaze da je resio problem na kraju i kako ili kod koga.Elktronika mi nije strana,od toga zivim,ali bi mi neke smernice dosta pomogle da resim problem mozda sam .Ili ima li neko iz NS-a da pouzdano resava ovakav problem? Edited September 21, 2009 by crnisale Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted September 21, 2009 ...idi kod srdjana,sada je u branka radicevica iza veriga,tamo gde je onaj auto plac.ogradio je plac trskom,da se bolje snadjes Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 21, 2009 Super.To mi je u komsiluku.Danas su kod stojanova testirali auto ceo dan i nista.Radi sve kako treba,a toga sam se i plasio.To se i meni desavalo.Hvala fedja Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted September 21, 2009 samo kod srkija,moguce da je neka zeza sa naponom,javi sta je bilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted September 21, 2009 verovatno rele racunara crvene boje kod akumulatora Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 22, 2009 (edited) Naravno da cu vas izvestiti sta je bilo.Zato sam na ovom forumu Mikisxy,ima li tih releja negde za kupiti...jer ako mi stane na sred ulice,ja to sve razvaljujem Zaista se jadno osecam kad tako stane,a drugi vozaci bezbrizno voze pored mene Setim se mog passata 1,9TD '92god. koji je isao sa razubljenim zupcastim kaisem i nije stao.Jbg trebao mi auto tih dana. Edited September 22, 2009 by crnisale Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted September 22, 2009 E moj prijatelju - dobrodošao na forum. Posle 5 dana imaš problem!? Ne da si srećan...ja sam ga imao od prvog dana i 6 meseci sam se sa problemima borio i izborio. Vozim ga sada neprekidno godinu dana, ne izlazim iz njega i nikakvih problema nemam. Normalne su to stvari kod polovnih vozila, svako prodaje vozilo u stanju kada mu dodje da ga proda i ne misli na šta će sledeći vlasnik da naleti. Ona klauzula u ugovoru. VOZILO SE PRODAJE U VIDJENOM STANJU sve ti govori. I na svakom polovnom autu postoje problemi... bilo da su nemački, talijanski ili japanski. Mog bivšeg golfa iz 86. sam prodao u relativno dobrom stanju po mojim kriterijumima, sledeći vlasnik se odmah susreo sa generalnom. Nije ni mesec dana prošlo. Kaži hvala Bogu da te zeza samo relej. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted September 22, 2009 kada se kupi polovan auto ,10-15% se treba uloziti od njegove cene kostanja.tako nekako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 23, 2009 Preuzeo auto i za sada sve OK.Bio sam kod Srdjana,momak izgleda rastura .Posto su greske obrisane,slozili smo se da vozim dok se opet ne desi pa da opet dodjem i mora ostati auto 2-3 dana.Nasao sam na jednom forumu gde je covek imao slicne simptome kao i ja.ASR failureESP failure-ovo kod mene ne ispisujeLoose connectionCar security failure Kad se zagreje zeza.Kazu da tako crkava senzor radilice.Kad se zalije hladnom vodom ,on proradi .Sad u autu nosim hladnu vodu za auto i hladno pivo (pivce za zivce) za mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted September 23, 2009 Meni ume povremeno da izbaci ASR/ESP failure (prosek jednom mesecno). Kad to uradi, samo ugasim auto, upalim opet, sacekam samo malo duze da komp cekira ceo sistem i sve je OK. Loose connection mi je izbacivao zimus kad je akumulator bio lose stegnut, pa sam iscupao ono parce plastike na klemi, sve lepo dotego, i otad se ne buni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 24, 2009 Cuti,bar se ne gasi To ti mozda gubi kontakt na senzorima,a to za akumulator je OK.Ali sve sam to vec pregledao.Ali evo treci dan ni da stucne.A i hladnije je napolju,moze se desiti da do sledeceg leta sve bude ok Sad se pre voznje pa onda kluc u bravu.Samo da ga ne guram kroz raskrsnicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted September 25, 2009 ^^^ jel te srki odma primio i koliko para ti je uzeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 25, 2009 Danas se u voznji ugasio ASR unavailLoose connection , see handbookCar security failureU ponedeljak idem kod Srdjana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted September 25, 2009 samo cu da kazem srecno kolega... Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 26, 2009 Novi momenti Nocas da upalim ,a ono opet nece.Temperatura sada oko 17 C.Ispisuje greske:ASR unavail.consult handbookcheck vehicle protection systemPokusavam bez verglanja dva sata i stalno isto Ostavim ga za ujutro i opet isto. Na snovu iskustva sa servisiranjem TV-a primenim jednu poznatu metodu za otkrivanje gresaka.Zagrejem sa fenom motorni komp tzv. ECU i auto upali bez problema.Vec sam video da su nesto brljali oko kompa i da je lemljeno ic kolo 5NXX-ne znam sta je?E sada ga hladim pa ce da vidim sta ce biti Evo i slike table (kada zeza). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirius9 29 Posted September 26, 2009 Na snovu iskustva sa servisiranjem TV-a primenim jednu poznatu metodu za otkrivanje gresaka.He - he, imali su moji tako jedan mali kamakrovn tv u kuhinji koji nije hteo da upali kad mu je bilo hladno pa sam mu kružnom testerom sa strane napravio rupu fi 60, taman za fen Ne znam koliko je taj ecu vezan za auto (da li se može jednostavno zameniti a da to ne pravi problem) ali možda bi bilo dobro ako bi mogao da probaš negde u servisu komplet drugi da spojiš na određeno vreme za testiranje...Javi rezultate (skupljam pare za stila i ne bi voleo da me ovako nešto strefi, upuco bi ga prvi put kad bi mi stao na putu iz čista mira)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 28, 2009 Izgleda da je neki lem ili veza,jer ide dva dana bez problema.Da je neki cip ponasao bi se isto,ali ne ...Ovde kad proradi radi par dana sto me asocira na neki spoj.Merio sam i na OBD konektoru osciloskopom i na dva pina sa leve strane amplituda impulsa bude oko 1V kada ne radi ,a kada proradi bude oko 3V.Mislim da ne moze samo da se ubaci drugi ECU ,jer zbog kod kljuca nece raditi...zato i izbacuje grsku zastite. Quote Share this post Link to post Share on other sites
low rider 0 Posted September 29, 2009 (edited) ECU moze da se menja, samo ne znam da li je kod stila prosta plug&play procedura ili je u okviru njega i imobilajzer... Ali obzirom da mi je neki preprodavac pricao da ih je menjao kao gace, stekao sam utisak da nije neka komplikovana operacija... Inace ako je neki hladan lem, vrisnula komponeta i sl. mozda nije lose da plocu i komponente pretrese neko ko se inace bavi time. Meni na pamet padaju mesta gde sam sredjivao racunarske maticne ploce sa istim simptomima (u sustini nema razlike), pa ako ne nadjes bolje resenje... Edited September 29, 2009 by low rider Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 29, 2009 Jutros sam "odvezao" auto kod autoelektricara Mise.Sa placa gde sam kupio auto su me poslali kod njega Znaci problem ce biti resen!U prici sa majstorom sam cuo da se procesor jako greje sto je mozda dokaz za moju konstataciju.Procesor se nalazi izmedju ploce i kucista koji ja nisam mogao da vidim (jbg. treba razlemiti konektore).ECU moze da se menja.Ako ne moze da se skinu podaci sa starog ,onda se eliminise IMO...Uglavnom kaze da se ECU popravlja ,ne crkava to bas tako Evo i slike ECU IAW 5NF.T1 C146 Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted October 22, 2009 Ha opet se desilo Sada mi nije bilo tesko da ga otvorim sa druge strane i imam sta da vidim...famozni BGA cip.Ko zna sta je to zna o cemu pricam Karakteristike ovakvih spojeva sve plusevi,a ima samo jednu manu "PUCAJU LEMOVI" Naravno i montaza ovakvih ic kola nije jednostavna,potrebna je specijalna oprema.Sve vratio nazad i cekamo drugi ECU.Jbg. ne smem eksperimentisati jer ide kako ide za sada.Evo slika :Zumiran procesor i pored 95160 koji je u stvari 25C160 gde su podaci o imo i mislim mapa,ako se ne varam.ECU je IAW 5NF.T1 / HW102 / 2611 - K30B Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted October 22, 2009 lepo si rekao.. imaju samo JEDNU manu ali je dovoljno velika da pokvari ukupnu sliku o njima Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted October 22, 2009 Pitanje za admina.Bilo je slika,a sada ih nema.Jesam li ja nesto zeznuo i smem li opet da ih postavim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted October 22, 2009 Postoji problem na Posimage serveru preko kojeg postavljamo slike. Kada se otklone smetnje slike će se ponovo prikazati tako da nema potrebe za ponovnim postavljanjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted January 4, 2010 Mislim da mogu da se pohvalim da sam ipak sam resio problem.Cekao sam drugi ECU ,ali ne mogu da ga nadju U poslednjem postu sam rekao da ga zatvaram,ali sam ga ipak preduvao na nacin kako se radi lemljenje BGA cipova.To vece odmah po montazi se ugasio ,ali od tada do danas nije pokazao gresku ni jednom.Mislim da ovakva intervencija ne treba da kosta vise od 50 evrica,tek da se zna.Stavljam u naslov da je reseno,jer vidim da dosta ljudi postavi pitanje i iscezne sa foruma , a pitanje ostaje bez odgovora.Pitanje za admina: kako da izmenim naslov? Ustvari kako da dodam da je reseno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9703 Posted January 4, 2010 Pitanje za admina: kako da izmenim naslov? Ustvari kako da dodam da je reseno?Nikako. Ne menjamo naslove na taj način jer nema potrebe za tim. Koga zanima tema, pročitaće je i to je dovoljno. Quote Share this post Link to post Share on other sites