MilosLB 9 Posted December 1, 2009 Desilo mi se pre 2 nedelje.Dok vozim makinu sve je super,stanem na semafor,opet super,vozim se,vozim,uz nekoliko stajanja na semafore i tako to,kad opet semafor,ja ga ubacim u 3 brzinu,usporim na 30km/h,izbacim ga u ler u pokretu,kad imam sta da vidim,padnu mi obrtaji ispod 500 i ugasi se auto.Startujem ga opet i sve super,bez problema.Evo danas,tj. malopre mi se opet to desilo,htedoh da skrenem,iz 3 u 2 da ga prebacim,kad ono opet se isključi.A primetio sam da kad ga startujem nekad mi radi na 600 obrtaja(ne često),dam mu gas i onda radi normalno na 800-1000.Kao da zalepi negde.Šta može da bude,jer imao neko takvo iskustvo?Inače u pitanju je mk2a 1.2 16V. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 465 Posted December 1, 2009 Skini usisno crevo pre klaple gasa. i ocisti samu klapnu i njeno leziste u kucistu. Gledaj da nesto ne ostetis, upali morot i pusti da radi u leru. Trebalo bi da sve bude ok.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted December 2, 2009 Hvala na savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted December 3, 2009 Problem resen kod Mikija danas.Dijagnoza je bila "JOJ CRNI MILOSE".ahahahahah Leptir gasa i ceo taj njegov krug je bio toliko masan i prljav i zapusen da ni kompresorom Miki nije mogao da odcepi nagomilanu prljavstinu,prskajuci ga sa sredstvom za ciscenje.Ali majstor je majstor,operacija uspela,sve ocisceno i sredjeno i sad radi kao singerica.Nisam kriv za takvo zapustanje,ipak sam kola uzeo pre mesec dana.Zakazano je preko potrebno ciscenje motora iznutra i da sve bude u full-u.Evo par slicki na kojim se vidi sito pre i posle prannja i kanal gde se ono nalazi.Bice jos slika i procedura ciscenja od strane Mikija,a od mene toliko.Veliki pozzz i hvala za Mikija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted December 3, 2009 Ovo bre vozio neki vodoinstalater,koristio sito iber laufa umesto sajle za odgusenje kanalizacije. A cevka od ibera izgleda ko da se neko junacki p...o unutra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted December 5, 2009 A sta radi ovaj `pipak` ? je li to usis vazduha kad je leptir zatvoren? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted December 5, 2009 da tuda uvlaci vazduh a leptir stabilizuje ostatak za ler Quote Share this post Link to post Share on other sites
Georgius 0 Posted June 8, 2010 Ja sam danas to uradio, sa karb klinerom sam ocistio po uputstvu koje sam citao ovde. E sad, jel se ja to tripujem il' Punto vuce malo bolje posle ciscenja? (I naravno ne trese u leru vise) Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 265 Posted June 9, 2010 Sigurno da vuce bolje !!! Ja bih hteo da pitam a da ne otvaram novu temu.... Desava mi se slicna situacija na dizelasu. Ponekad se zna desiti da kada ga izbacim iz brzine na nekih 40 km/h pa na vise i kocim obrtaji padnu na 500-600 obrtaja. Nekad se ugasi a nekada ne. I da napomenem da u tom slucaju ako stisnem kvacilo obrtaji se vrate na normalu. 95% mojih stajanja je postepeno kocenje sa smanjenjem stepena prenosa sve do druge brzine tako da mi se to ne desava u tom slucaju nikada, ali ponekad kada ga izbacim iz brzine ranije i dam mu po kocnici desi se taj pad obrtaja....Jel neko zna sta to moze biti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted June 10, 2010 Može da bude step motor, tako deluje po simptomima...Viđu ovdi Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted June 10, 2010 Oktopode, dečko pita za dizel... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted June 10, 2010 Hm majku mu, ja video simptomi isti ko moji i piši odgovor izvin'te Quote Share this post Link to post Share on other sites
brzi 23 Posted July 3, 2010 Evo par slicki na kojim se vidi sito pre i posle prannja i kanal gde se ono nalazi.Ovo sito se nalazi u ovoj rupi na sredini druge slike? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djuragin 0 Posted August 7, 2010 isti problem i kod mene. ocistio sam po ovom uputstvu, al vidim da je leptir gasa malo cadjav okolo im li neko resenje za to ciscenje ili moze tako da ostane? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted August 7, 2010 Krpu na mali prst i gurni isto kao što bi u uvo i očisti ako nisi vičan demontaži Quote Share this post Link to post Share on other sites
stankosandra 0 Posted January 15, 2011 Kako se vadi to sito iz cevi iber laufe?POMOC Quote Share this post Link to post Share on other sites
brzi 23 Posted January 20, 2011 Kljestima Samo ga iscupas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 20, 2011 Ajd ako te ne mrzi,kad ga operes izmeri koliko ti je dugacak i koliki je precnik,da vidimo da li pasuje od zastave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
elzare00 0 Posted May 31, 2011 Problem resen kod Mikija danas.Dijagnoza je bila "JOJ CRNI MILOSE".ahahahahah Leptir gasa i ceo taj njegov krug je bio toliko masan i prljav i zapusen da ni kompresorom Miki nije mogao da odcepi nagomilanu prljavstinu,prskajuci ga sa sredstvom za ciscenje.Ali majstor je majstor,operacija uspela,sve ocisceno i sredjeno i sad radi kao singerica.Nisam kriv za takvo zapustanje,ipak sam kola uzeo pre mesec dana.Zakazano je preko potrebno ciscenje motora iznutra i da sve bude u full-u.Evo par slicki na kojim se vidi sito pre i posle prannja i kanal gde se ono nalazi.Bice jos slika i procedura ciscenja od strane Mikija,a od mene toliko.Veliki pozzz i hvala za Mikija. Jedno pitanjce vezano za ovu temu,naime imam lanciu y 2001god 1.2 8v i interesuje me da li ona ima taj leptir gasa i ako ima gde se nalazi i kakko se cisti posto imam skoro isti problem sa njom,nekad kresne i ide ko uda a nekad se muci,gubi snagu i u opste nece da vuce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted June 1, 2011 Pročitaj ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39030 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzosh 0 Posted January 17, 2012 Ljudi,imam problem sa puntom 1.2 16v, tj.dok sam vadio tkzv."wc cetku" koja je crevcetom povezana za ovaj pipak,pipak je pukao i ostao u crevcetu...sada ne znam sta da radim,da li traziti taj ceo sistem sa svom plastikom ili jednostavno zanemariti taj pipak?ako neko zna da kaze da li je on bitan i da li moze da se vozi i bez njega?P.S.probao sam da ga zalepim smrt lepkom ali nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted January 18, 2012 Ja ne razumem na koji pipak misliš? Gde se on nalazi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzosh 0 Posted February 1, 2012 "pipak" - iber lauf, (malo sam se raspitao) e on je pukao i nema nazad (pokusao sam da ga zalepim smrt lepkom ali nista),pa se pitam kakve su posledice po motor?nadam se nista ozbiljno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted February 2, 2012 Verovatno misliš na onu metalnu cevku koja ide u blok motora pa na nju crevo iber laufa? Ne znam da ona ima da se kupi, ako je pukla a crevo i dalje lepo pasuje na nju onda nemaš problem. Ako crevo ne pasuje lepo, izlaziće ti malo uljanih para, što nije ništa strašno ali na duže staze zna malo motor da potroši ulja.Vidi samo da sve lepo pasuje. Ako je ipak puklo crevo (pošto te i dalje ne razumem tačno) ono je oko 2500 dinara. Ako je ta cevka, a baš hoćeš da zameniš, bolje pogledaj na otpadu, teško da ćeš moći da nađeš baš takvu neku sam da napraviš od nekog parčeta, jer je na jednom kraju šira na drugom uža da ne bi upala u motor da tako kažem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
johan 0 Posted February 2, 2012 druze te stvari samo otpad resava, jer pretpostavljam da sve to novo neces naci. obavezno svako crevo prekontrolisati koje se nalazi u gornjoj zoni motora a vezano je za usisnu granu ili iber lauf... Quote Share this post Link to post Share on other sites