bgd zarko 1 Posted February 6, 2010 imam fiat stila 1.6 16v imam problem sa leptirom gasa , da li je neko imao problem sa tim i kako ga je resio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 465 Posted February 6, 2010 sta se desava?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bgd zarko 1 Posted February 7, 2010 u leru radi ok ali nekada nece da primi gas i to mi se desilo par puta u voznji jednostavno pritiskas papucicu ali nista ,vec sam jednom zamenio taj leptir ali posle dva meseca on je crk'o 1 Lancia1707 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 465 Posted February 7, 2010 moze biti i do samog racunara. nije uvek klapna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bgd zarko 1 Posted February 7, 2010 kako to mogu da utvrdim? Bio sam kod bogunovica prikacio ga je na komp jedinu gresku koju pokazuje je leptir gasa. da li ima popravke tu ili moram novi deo da porucujem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted February 7, 2010 i Goran i Miksi se jeze Bogunovica! ja mislim da ce to bata Goran das ti zavrsi u roku od odmah!Ebi ga! Mora da hvalim servisera...sta da se radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bgd zarko 1 Posted February 7, 2010 ok, a da li je to cest problem kod stila? Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted February 7, 2010 to je problem vezan za motor 1.6 16v Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 7, 2010 ma zasto novo leptir gasa se cisti koliko ja znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted February 7, 2010 Moze da se cisti ali iskljucivo mehanicki... Ne daj da ti ga ciste ultrazvucno u kadici. Udje voda i onda kuku lele. Napisi sta si urdio na kraju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted February 8, 2010 najbolje i najlepse karbon klinerom Quote Share this post Link to post Share on other sites
bgd zarko 1 Posted February 14, 2010 najbolje i najlepse karbon klinerom Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolanikola 0 Posted August 23, 2010 lJudi trazim taj karbon kliner, i niko ni ne yna sta je to. Jel moze neko da napise de moze da se kupi!!!!NOVI SAD Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted August 23, 2010 Pogledaj ovde kako izgleda a onda ga potrazi u svakoj bolje snabdevenoj radnji sa auto delovima:http://www.cyclo.com/pages/cleaners Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pauncbr 0 Posted September 2, 2010 Meni recimo auto nema snagu na malim obrtajima,cesto ume i da se ugasi kada krecem na uzbrdici,pa ga ja varam kad god krecem tako sto ga kao malo turiram naravno na malim obrtajima....da li je moguce da je to zbog leptira gasa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pauncbr 0 Posted September 8, 2010 Inace vrlo lako sam resio ovaj problem...skinuo sam leptir,busnuo na njemu rupicu precnika 1mm i sada je taj prvi gas kao i kod svih ostalih kola!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted September 9, 2010 Koliko dugo vozis posle te intervencije?Kakav je ler i mirnoca rada motora?Spremam se i ja da pocnem sa radovima Ja sam bio ubedjen da tu zeza potenciometar polozaja leptira gasa-pokazuje znake umora.Ali bas me briga,ako moze i ovako Ostala mi je ona slika pre 20 god. ,tip turira ficu na semaforu i kada treba da krene...ja ocekujem skripu...a ono ficko poce da skace kao jarac :rofl: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3667 Posted October 2, 2010 EEeeeeeeeeeeeeeeee-epilog ?! Kako radi "rupica" ?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nebriga 0 Posted October 3, 2010 I mene bas interesuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted October 28, 2010 Ja nisam jos busio rupicu,ali me u poslednje vreme poceo bas zaje... Desavalo se kada dodajem gas kao da ga ne kontrolisem u potpunosti.Promena brzina,nikako nisam mogao da sinhronizujem pritiskanje gasa i otpustanje kvacila...uvek se oseti trzanje.Negde sam pisao da mi je TPS-potenciometar gasa na izdisaju jer otpor ne raste ravnomerno.Evo sta sam uradio:1. Ocistio leptir ,ali isto2.Skinuo leptir gasa i rastavio ga3. Skinuo lim ispod kojeg je TPS4.Kada se izvuce srednji deo klizac oznaceno zeleno,sa malo vate (bez bilo kakvih dodataka-alkohol,aceton itd.) ocistio foliju od neke masti oznaceno crveno(foliju ne izvlaciti) i sve vratio nazad.Sve sam sklopio i opet proverio otpor.Sada ide lepo bez skokova u promeni otpora.Auto ubrzava neznije,bez trzavica i promene brzina su sada neznije...sada ja kontrolisem gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
muki79 0 Posted July 6, 2011 najbolje i najlepse karbon klineromja sam na mom puntu2 1.2 ocistio klapnu gasa sa carb cliner i sada mi seta ler gas, izmedju 1300 i 1800 obrtaja. nesto se poremetilo ciscenjem klapne. ugasim auto pa upalim obrtaji se vrate na 800 i cim malo dodam gas opet pocinje da zaebava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada012 2 Posted November 10, 2011 Pozz svima na Forumu,i ja imam isti problem sa leptirom gasa,Imam Fiat Stila 1.6,16v,i nece da mi reaguje leptir tj KLAPNA GASA tj Motoric,pre skidanja je radio,a ja hteo da ga ocistim jel mi je dosta bio lenj auto,a kada sam ga skidao nisam skinuo klemu sa akumulatora samo sam izvukao dzek sa klapne,zatim sam ocistio klapnu i vratio sve na svoje mesto,auto sam upalio,radi na leru ali nece da reaguje na papucicu gasa,sta to moze da bude,da lije neko imao ovih problema?? Pozz Svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada34 0 Posted November 20, 2011 Posto i mene poceo da zeza ler gas tj. posle ciscenja klapne poceo da brlja i da se gasi na leru interesuje me da li je potrebna neka kalibracija ili reset kompa posle ciscenja ili sta vec?Da napomenem da nisam koristio karbon kliner vec je skidana klapna i auto vuce i ide bez problema,zeza samo na leru...dva dana radi bez problema onda treci zeza ubija i sve tako!???Help.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9703 Posted November 22, 2011 To čišćenje...ne morate uopšte skidati klapnu. Prskate carbon kliner, neko drugi drži auto na oko 3.000 obrtaja kako se ne bi ugasio, ponovite par puta i to je sve. Skidanje, pa guranje nekih krpica, šrafcigera obmotanog krpicom i sl. samo može da napravi problem. Oštete se plastični zupčanici koji regulišu koliko će biti otvoren step...pa zato počne da zeza, ne može da održi ler i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3667 Posted November 22, 2011 (edited) Na zalost nekih, pa i svoju, nisam uslikao postupak otvaranja step-motora. Sledeci put, nadam se ne skoro, postavljam slicice! Postupak je vrlo lagan za osobe iole vicne preciznoj mehanici a delom i elektronici. Kazem "iole" ! Nije da se hvalim ! Dakle, krpice i cudesa mogu nepaznjom da zapadnu izmedju osovinice i leptira , mada retko, pa da prave problem. Najbolje je klinerom. Sam motoric nisam rasklapao vec senzor pozicije gde se nalaze i spomenuti zupcanici ali sam i ja prethodno napravio gresku pa sam ovlas podmazivao ! Ne! Treba samo ocistiti alkoholom i utvrditi , to je vec za iskusnijeg majstora , da li su limici ispravni , t.j. da li klizu po promenjivom otporniku bez lufta. Kada je to dobro onda se jedino nadati da je i otpornik zdrav(neostecen) pa sve sklopiti i nema greske ! Evo , to je ukratko ono sto sam je uradeeo! p.s.Moram da pohvalim drugara C.Saleta po cijim sam se uputstvima i sam usudio na ovu gimnastiku! Edited November 22, 2011 by zulurbr Quote Share this post Link to post Share on other sites