brava 0 Posted March 7, 2010 Pozdrav svima,Kao sto stoji u naslovu - Brava 1.9 JTD, dok nije u pokretu, u leru, ne prelazi preko 3.000 obrtaja, auto kao da nema snage i primetim blago prisustvo sivog/belog dima. Takodje, u voznji, slabo vuce...mislim, on povuce pri samom startu, ali tacno pri 2.500-3.000 kao da gubi snagu. U leru pri tih maksimalnih 3.000 obrtaja primetim blage vibracije u volanu, kao neko proklizavanje.. mada je to, verujem, "nus pojava"...Da li se neko sretao sa ovim, i sta bi moglo biti..? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xepoj 1 Posted March 7, 2010 mislim da si video sta su meni pisali tako da je to negde odprilike isto! Majstor nam ne gine Quote Share this post Link to post Share on other sites
brava 0 Posted March 7, 2010 Da, videh i tvoj problem...Kod mene moguce da su dizne.. posto sam i pre cuo dosta vibracija..i citao sam o slicnim iskustvima.Cuo se sa Tomom.. guzva sledece nedelje u TIM-u.. EDIT:I pitam se, smem li za 'prvu pomoc' da vozim auto u ovakvom 'stanju'? ..lagano..?Ima li neko savet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9703 Posted March 7, 2010 Deo prebačen ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=39255&view=findpost&p=674982 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted March 7, 2010 jesi li zatvorio EGR za pocetak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
brava 0 Posted March 8, 2010 Ne, nisam hteo da cackam.. Miki imas PP.Sinoc posle 4-5km lagane voznje, auto vuce kao ranije.. Bice da se su dizne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted March 8, 2010 Nadam se da ne gresim, pre neko vece na Dedinju prema Pink-u, obilazis beli Bravo na semaforu? Sry za off! Quote Share this post Link to post Share on other sites
brava 0 Posted March 8, 2010 ^^^ Opa.. komsija...? hehe.. da, mislim da se secam.. semafor pre pinka..ako me secanje sluzi...? Ali me je bravo ubrzo obisao, pre Pinka..lep, beli, skrenuo levo ka Drajzerovoj..? @ adminOvo moze u off Quote Share this post Link to post Share on other sites
Niksha 1 Posted March 8, 2010 Da, da. Tu sam ja, zgrada do tebe na Banjici. Ako treba neka pomoc oko kola, vici Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 8, 2010 Bice da je problem do regulacije punjenja. Da li MIL lampica svetli? Da li u voznji ide preko 3200 obrtaja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
brava 0 Posted March 8, 2010 Hmmm...Nije sijala nikakva lampica ili slicno. Nije isao preko 2.800/3.000 obrtaja. I onda sinoc, posle lagane voznje od 4-5km poceo da vuce najnormalnije...kao ranije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djurictrans 0 Posted January 31, 2011 Postovanje kupio sam FIAT mareu 19jtd.2002 god wekend imam problem kada temperatura dodje do pola na 3000 obrtaja upali mi gresku i nece da prima gas ponasa se kao da mu je to maksimum,kada se oladi bude sve uredu i ugasi gresku dok nedodje opet do pola.prikopco sam na dijagnostiku kaze nadpritisak goriva.to mi se desilo od kada je izaso sa velikog servisa. Pa vas molim ako je neko imo takav problem da mi pomogne ili cu poludeti,problem oko obilazenja.HVALA UNAPRED Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted January 31, 2011 Djnarogi! Verovao ili ne, svi smo imali taj problem koji vozimo "jtd" motore. problem ti se zove USIS. pod usisom se podrazumeva lanac nevolja koje snadju mašinu ( i vlasnika), počev od snabdevanje vazduhom i gorivom. Problem je rešiv, samo je pitanje odakle poći. Recimo, moje iskustvo je počelo sa protokomerom koji je netačne podatke davao centralnoj kompjuterskoj jedinici, a ova opet slala pogrešne komande ostalim delovima usisa....EGR-u, turbini...itd. kažeš, ide dobro dok je ladan, kad se zagreje guši se na 3000 obrtaja. Prvo što mi pada na pamet je EGR, očigledno da ne zatvara, jer bi trebalo kada se motor zagreje da se potpuno zatvori i da ne dozvoli recirkulaciju vrelih gasova prema motoru...Ovaj uredjaj koji ianče pretstavlja jedan od standarde Euro 3 norme crkava na svim vozila - bez izuzetka. Možda jedan ili dva člana nisu ovaj deo blokirali, ali veruj mi od Renoa do Mercedesa...ama svakom se taj problem javi posle otprilike 150 - 200.000 predjenih kilometara. Ne vredi ga opravljati, nego ga zatvoriti skroz, jer mu je to radni položaj. Ovaj uredjajčić inače služi da ti brže zagreje motor, Nikakve funkcije nema kad je motor u radnoj temperaturi. Ima još jedna muka ukoliko ovo ne pomogne. Interkuler, dizne i turbina. Čišćenje svih ovih delova. Ali ti prvo kreni sa blokadom EGR-a i ispitivanjem protokomera, pa javi kako ti se čini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djurictrans 0 Posted January 31, 2011 bio sam blokiro EGR i opet je isto i raskopco protokomer Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted January 31, 2011 Tebe on limitira, ne verujem da je do egr-a, više mislim da ima veze sa nekim senzorom temperature ili sa turbinom. Ali ovo je više pitanje za Mixija ili Gorana, ipak, oni su doktori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 10 Posted February 1, 2011 Naravno, majstori su zato - majstori. Čovek pita, hoće da sazna, medjutim ako već hoće (a pošto sam ja imao identične simptome), pošto je EGR blokiran, protokomer isključen...nema druge do čišćenja:1. turbine2. brizgaljki3. interkulerasve su ovo "zvrčke" koje mogu da pokvare vozačevu radost, ali zato je najbolje kod jednog ili drugog majstora, što reče Migun, brzo će to da se reši. Uglasvnom se to dešava kao posledica dugog stajanja, nevoženja i neodržavanja...(svaka čast velikom servisu, ali on se baš ovim stvarima ne bavi) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dragan8 0 Posted November 30, 2011 (edited) imam fiat mareu 1910jtd 2002 god.imam problem sa njom kad stignem u petu brzinu na 3000 obrtaja gusi se i upali lampicu.k ad ugasim auto i ponovo krenem da je vozim i kada sa trecom brzinom dodjem do 3000 obrtaja ugasi lampicu.auto vuce slabo samo u petu to jest ne mogu da prodjem 3000 obrtaja ili 140 km/c Edited November 30, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikkka 0 Posted December 25, 2011 Aj malo da se i ja uključim.Svi gore pomenuti problemi su slične prirode i slično se rešavaju, što je već ovde takođe objašnjeno pregledajući stanje usisa step by step i to je Ok.Međutim postoji rešenje i kontrolisanjem izduva.Kod mene je bio mrtav nakon 2000 o/min.,prima gas a obrtomer neće da pređe ni 3000.Lupali glavu oko usisa, i taman da odustanemo da malo oladimo kad idea se prenese na izduv, i gle čuda kad smo ga raskačili auto udahnu ko davljenik iz vode.Znači ako nema de da izduva ne može ni da udahne.To možeš i sam da raskačiš auspuh ispred katalizatora i probaš ga sa punim glasom, ha-ha.Aj srećno!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dadan78 0 Posted July 6, 2012 (edited) PozdravImam problem sa mareom ne uvijek ali pocne bacati beli dim na auspuh i pali mi se ona lampica sto lici na strcaljku i tad nece preko 3000 obrtaja a i vidim da trosi ulje bas pofino... Edited July 6, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8111 Posted July 7, 2012 Nista napamet bez dijagnostike. Mada ako imas malo vremena mozes sam pogledati po nesto, mozda nije bas strasno. Prvo zasto toliko trosi ulja, jeli motor produvao (kada dostigne radnu temp. podigni sipku za meranje nivoa ulja, nesme da izbacuje nikakav dim) ili je turbina losa( skini gumena creva, netreba da budu puno masna a tek da ima ulja u njima). Proveri filter vazduha, i ceo usisni sistem, probaj da otkacis protokomer, egr zatvori, ocisti intercooler, proveri sva creva. Proveri izduvni sistem, mozda je i katalizator pun.. To je sve sto mozes sam i za dz., a dijagnostika ce reci da lije do protokomera, dizni, pumpe, senzora itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatbravoo 0 Posted March 1, 2015 (edited) Opet problemSredjene dizne sve četri,jutros upalio extra,na pola ključa.provozao od plavog mosta do šimanovaca i nazad vožnja preko 3k.obrtaja ceo put(sve super). Odvezao auto na pranje,posle tri sata verglao 2-3sek.pa upalio i izbacio beli dim! Sta može da bude problem?majstori mi rekli da su dizne 100%,zato sam ih i sredio! Edited March 1, 2015 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9703 Posted March 1, 2015 Koliko je to dima...je l ga nema kad se sve zagreje posle par minuta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatbravoo 0 Posted March 1, 2015 Dim traje od 2-5,6 sekundi i to je to. posle sve normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9703 Posted March 1, 2015 Sasvim normalna pojava , napolju je hladno a gasovi su vreli. Kada motor i izduvni sistem dostigne radnu temp. skoro da se ne vidi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatbravoo 0 Posted March 1, 2015 Pa znam kada je hladno, to mi je ok.alu danas je toplo Quote Share this post Link to post Share on other sites