Jump to content
Goran
gilles

Fiat Stilo / Fiat Nuova Bravo - automatska (digitalna) klima

Recommended Posts

Pozdrav svima...

Imam problem sa klimom na Stilu 1.9 MJet. Naime, klima je automatska. Kad uključim klimu, dešava se da suvozačeva strana i zadnja klupa dobijaju solidno hladjenje, dok sa vozečeve strane izlazi samo topao vazduh... Posto je klima dvozonska, pokušavao sam sa svim onim mogućim podešavanjima temperatire na levoj i desnoj strani... Tako da kada uključim grejanje pod klimom, situacija je obrnuta, desna strana greje dok leva hladi... Nisam još uvek ozišao u servis, imam neku bojazan da će da me odvale po ušima šta god da je u pitanju.. Pa, ako je neko imao sličan problem imi ila ideju šta bi to moglo da bude, neka se javi...

PS.Imam još jedan problemčić, a tiče se upaljača na automobilu... Upaljač je još pd kupovine automobila bio polomljen i lepljen, pa je konstantno ispadao iz ležišta, sve je radilo normalno, ali pre jedno nedelju dana, kad sam hteo da ga iskoristim, ostao je zaglavljen tj, nije hteo da iskoči... kontam da se nije zagrejao, pa nije iskočio, jer sam proverio kasnije, (izvadio ga na silu),nema struje u njemu... Možda je neki osigurač ili nešto slično, ali moj neki lični (prvenstveno estetski utisak :D ) je da bi komplet upaljač trebalo promeniti... Pa, gde bih to mogoao da nabavim, kupim? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice klime postoji mogucnost da samo treba da se izvrsi podesavanje i da ce nakon toga lepo da radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima...

Imam problem sa klimom na Stilu 1.9 MJet. Naime, klima je automatska. Kad uključim klimu, dešava se da suvozačeva strana i zadnja klupa dobijaju solidno hladjenje, dok sa vozečeve strane izlazi samo topao vazduh... Posto je klima dvozonska, pokušavao sam sa svim onim mogućim podešavanjima temperatire na levoj i desnoj strani... Tako da kada uključim grejanje pod klimom, situacija je obrnuta, desna strana greje dok leva hladi... Nisam još uvek ozišao u servis, imam neku bojazan da će da me odvale po ušima šta god da je u pitanju.. Pa, ako je neko imao sličan problem imi ila ideju šta bi to moglo da bude, neka se javi...

Imam isti problem sa dig. klimom na 1.9 JTD, kad "restartujem" motor onda je suprotno kako ti kazes, dok konacno ta klapna ili leptir ili sta vec nije ostao u jednom polozaju,strana vozaca greje maksimalno a ostalo je na hladjenju, pokusao sam sa novim filterom i jos nekim cackanjem ali nista. Ako si nesto uspio javi mi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da je to TO.

http://www.fiatforum.com/stilo/240001-climate-control-airflow-issue-broken-actuator.html

Mrzelo me da citam sve,jos uvek mi hladi sve strane podjednako(nemam automatsku klimu),ali ako je to i kod vas problem,bice tu rasturanja insrument table. :thumbdown:

Edited by sasha015

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zimus sam ja imao zabavu sa istom tom klimom i resen problem. U kucnoj `izvedbi` ne moze da se resi, sve te klapne i motorcici se nalaze ispod table poprilicno zeznuto im je prici. Mora neko da uradi ko se vec zabavljao sa tim problemom. Posle svega na dijagnistu na fino stelovanje i to je to. Sada radi ok. Sto ce reci, moras kod klimadzije pa u neki servis na Exeminer(ili kako se vec pise)....Preko foruma neces resiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam imao slican problem,a posle se pogorsao i culo se zujanje u intervalima.

Resio sam ga tako sto sam prvo naprskao kontakt sprejem masnim (ne WD)sve konektore na motoricima,a zujanje je dolazilo od motorica klapne koji regulise toplo-hladno(sa vozaceve strane,a ima isti i sa suvozaceve strane). Svaki taj motoric ima potenciometar preko kog elektronika odredjuje polozaj klapne i ako su losi kontakti,eto problema.

Ne treba da se rastura tabla! Potrebno je skinuti bocne plastike i onu manju plastiku iznad gasa i kocnice.Motoric koji je mene zezao se nalazi malo zavucen(blize menjacu)i pazite da se ne opecete ako je auto prethodno vozen. Cev za radijator grejanja prolazi tik ispod motorica i greje ga ,tako da vremenom dolazi do deformisanja kucista i puz zupcanik pocne da proklizava. Ne treba vam tu nikakva dijagnostika, vec samo malo iskustva i vremena :thumbsup:

Evo i slike.Obelezio sam problematicni motoric.

DN6tJ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz...

eto ga napolju snegic...ukljucih brzo izduvavanje za soferku( zbog zamagljivanja), sve je bilo ok...na displeju HI jako duva...ima pahulju na displeju i gori dugme sa pahuljicom(kompresor kanda)...

kasnije ne lezi vraze...iskljucih to...prebacih na full auto i 22stepena (napolju je bilo 1.5 stepen )...medjutim dugmence sa pahuljom gori...a na displeju je nema?!...koliko se secam do sada je uvek kada gori na dugmencetu,pokazivao i na displeju...

Problem ili jok? Ima li ko iskusta...ima li to veze sa spoljnom temp od 1.5 stepeni...ako se dobro secam, uvek je bilo to u paru(kad sija dugmence,ima je na displeju)...

Ima li ko kakvu ideju,sta se desava?

Cak i kada ukljucim hladjenje na 16 stepeni...gori dugmence na displeju nista...tesko je oceniti da li hladan vazduh dolazi od komresora ili od spoljasnje niske temperature...cak i na brzom hladjenju (LO izduvavanje)...se desava isto...pahulje na displeju, nema te nema... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne varam, pahuljica na displeju se pali kada je temperatura napolju niska (ispod 1 ili 2 stepena) i nema veze sa ukljucivanjem kompresora. Uz to bi, prilikom davanja kontakta trebalo da izbaci poruku da je moguc led na putu (ne znam kako tacno pise na engleskom).

Indikator ukljucenog kompresora je lampica na dugmetu za ukljucivanje klime.

Ako gresim, neka me neko ispravi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za upozorenje na led i na temp manju od 3 stepena sluzi pahuljica na bord display-u - na klimi sluzi necem drugom. Ja imam iste simptome ali sve radi kako treba. Zasto nekad ima pahulje a nekad nema - ne pravim pitanje - sve radi kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz...

eto ga napolju snegic...ukljucih brzo izduvavanje za soferku( zbog zamagljivanja), sve je bilo ok...na displeju HI jako duva...ima pahulju na displeju i gori dugme sa pahuljicom(kompresor kanda)...

kasnije ne lezi vraze...iskljucih to...prebacih na full auto i 22stepena (napolju je bilo 1.5 stepen )...medjutim dugmence sa pahuljom gori...a na displeju je nema?!...koliko se secam do sada je uvek kada gori na dugmencetu,pokazivao i na displeju...

Problem ili jok? Ima li ko iskusta...ima li to veze sa spoljnom temp od 1.5 stepeni...ako se dobro secam, uvek je bilo to u paru(kad sija dugmence,ima je na displeju)...

Ima li ko kakvu ideju,sta se desava?

Cak i kada ukljucim hladjenje na 16 stepeni...gori dugmence na displeju nista...tesko je oceniti da li hladan vazduh dolazi od komresora ili od spoljasnje niske temperature...cak i na brzom hladjenju (LO izduvavanje)...se desava isto...pahulje na displeju, nema te nema... :(

Ako je ispod 5C kompresor klime se nece upaliti kad stisnesh HI ili Fullauto na klimi. Indikacija na dispeju je kad je <=3C napolju i tada pokazuje da je moguca pojava leda na putu - POSSIBLE ICE ON ROAD! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz...

eto ga napolju snegic...ukljucih brzo izduvavanje za soferku( zbog zamagljivanja), sve je bilo ok...na displeju HI jako duva...ima pahulju na displeju i gori dugme sa pahuljicom(kompresor kanda)...

kasnije ne lezi vraze...iskljucih to...prebacih na full auto i 22stepena (napolju je bilo 1.5 stepen )...medjutim dugmence sa pahuljom gori...a na displeju je nema?!...koliko se secam do sada je uvek kada gori na dugmencetu,pokazivao i na displeju...

Problem ili jok? Ima li ko iskusta...ima li to veze sa spoljnom temp od 1.5 stepeni...ako se dobro secam, uvek je bilo to u paru(kad sija dugmence,ima je na displeju)...

Ima li ko kakvu ideju,sta se desava?

Cak i kada ukljucim hladjenje na 16 stepeni...gori dugmence na displeju nista...tesko je oceniti da li hladan vazduh dolazi od komresora ili od spoljasnje niske temperature...cak i na brzom hladjenju (LO izduvavanje)...se desava isto...pahulje na displeju, nema te nema... :(

i ja sam mislio da je to problem, medjutim u uputsvu piše da se kompresor klime ne pali ispod 3C. i zato ne prikazuje pahulju na displeju klime. Pahulja na displeju klime nema isto značenje sa pahuljom da kontrolnoj tabli...

Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav i Srecna Nova Godina kao prvo, svima zelim sve najbolje,

a sad da predstavim problem koji imam. Imam digitalnu klimu u fiat stilu 1.9, i sad problem mi je od skoro i ogleda se u tome da kad kliknem na smer u kom pravcu da mi se greje kabina (recimo da duva u noge ili u grudi) ta izmena smera uopste ne reaguje, jednostavno sve vreme duva u soferku. E sad ne znam da li je neka glupost u pitanju, da mozda ne treba nesto da se steluje, ili vec sta je problem. Voleo bih ako neko moze da mi pomogne(ako je imao ovakvu vrstu problema) bio bih veoma zahvalan. Hvala svima unapred na odgovorima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se slično dešava.

Nakon paljenja auta, kao i prilikom (pokušaja) odabira smera čuje se klaparanje.

Krajnji efekat je da ventilacija nije u skladu sa odabranim smerom, uz čini mi se slabo strujanje vazduha(menjan filter klime, ništa se nije promenilo).

Uz odabir gore(stakla) + dole(noge) duva u stakla i pomalo ka nogama (za zimu = ne magle stakla, ali nogama smrzavanje).

Ostale kombinacije odabira smerova daju bezvezne rezultate (u principu kao da je maltene sve blokirano).

Znam da bi razlog mogao biti......(od neispravnih servo motora, kontakata, upravljačke jedinice...) pitanje je da li je neko imao sličan problem i kako je/kod koga nešto uspeo?

Inače prilikom servisa na dijagnostici nije prijavljen problem. U servisu baš i nisu bili voljni da se bave navedenim.

Unapred hvala svima na odgovorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao isti problem prosle zime - riknuo je motorcic koji je zaduzen za te klapne. U dva razlicite servisa sam bio i jedni i drugi su rekli da sa tom digitalnom klimom treba biti ekstra pazljiv i polako rukovati. Takodje nije preporucljiva ta varijanata da duva u soferku i noge, nego ako je vec potrebna kobinacija 2 duvanja, da to bude noge+grudi ili grudi + soferka. Ako ste iz beograda javite se na pm pa cu vam dati broj servisa koji mi je resio problem. Tamo me je poslao Goran. Posle cele opreracije sam morao kod Gorana na dijagnostiku na neki sitniji stelung i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Ako ste iz beograda javite se na pm pa cu vam dati broj servisa koji mi je resio problem...

Zašto preko privatne poruke...kada je korisnije da se to napiše na temi i bude dostupno svima kada god budu čitali temu. :thumbup:

Ljudi, nemojte ta pravila o reklamiranju sa nekih drugih Foruma gde skoro svi Admini i/ili Moderatori imaju svoje prodavnice, servise i sl...pa ne dozvoljavaju pominjanje drugih. Oni to ne dozvoljavaju jer žive od reklame na tom svom forumu.

Sa druge strane, ovde potpuno slobodno pomažite jedni drugima sa kontaktima koje imate, a kada i ako to pomaganje preraste u prikriveno reklamiranje nekoga (pominjanje i kada niko ne traži kontakt, na jedno 20 tema), ništa se nemojte plašiti...dobićete moj PP tada. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam pisao zbog reklamiranja i slicno...Ali ako Nechaost kaze da moze - eve gi :)))

Sale - klima i servis elektronike

063/226686

Bitoljska 21.

Znam da radi od 8am ali dokle radi - ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima i sve najbolje u Novoj godini.

Sto se tice problema sa klimom evo sta sam ja radio... Prvo sam skinuo bocnu plastiku kod vozacevih nogu, zatim onu ispod volana i pregledao zupcanike koji pokrecu klapne. Ukljucio sam klimu i konstatovao da se menjanjem smera za grejanje soferke, grudi i nogu, zupcanici ne pomeraju. Onda sam rucno pomerao te zupcanike i podesio odnose kako mi odgovaraju (dok se ne ode kod majstora :p): jako na soferku, slabo na grudi i na noge (da se ne bi izgubila snaga prilikom odmrzavanja stakala). Ovim sam i zakljucio da klapne nisu problem jer da su zaglavile, pomeranjem zupcanika bih osetio otpor. Nakon sto sam kod jednog prijatelja prikopcao auto na dijagnostiku zakljucili smo da elektromotori koji pokrecu klapne (marke Denso - japanci :p) nisu crkli ali ne rade kako treba. Drug rece da su mozda "preskocili".

Btw, hvala Stefu na informacijama i ako moze samo jos koliko je kostala popravka kod oba majstora ?

Poz i hvala unapred =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam pisao zbog reklamiranja i slicno...Ali ako Nechaost kaze da moze - eve gi :)))

Sale - klima i servis elektronike

063/226686

Bitoljska 21.

Znam da radi od 8am ali dokle radi - ne znam.

Kolega koliko ti je naplatio Sale za sredjivanje tih motorcica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se dobro secam - 50e. Posle svega je moralo na dijagnostiku, ne znam znog cega, ali je bilo jos finog stelovanja i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...