hansf 1 Posted May 2, 2010 Evo da otvorim novu temu ,kao sto vidite tice se grande punta... Primecujem da u ovom podforumu jako malo ima o njemu, valjda se ne kvare i ljudi su prezadovoljni njime... . Salu na stranu ima ih sve vise i vise, sto kupljenih ovde sto uvezenih, jos uvek su cene polovnjaka dosta visoke u proseku su skuplji od stila ako gledamo isto godiste.... , ali mislim da ce za koju godinu postati jedan od popularnijih polovnjaka kod nas.Ono sto bih ja na pr. voleo da znam: -1.3 multij.(ima dosta vlasnika punta 2 ovde) koliko sam cuo pravi se u Poljskoj, znam da je proglasen za motor godine...Voleo bih da nasi serviseri (napr. mikisxy, Goran zemun) kao i vasnici postojecih napisu nesto o kvalitetima ,nekim ucestalijim problemima ako ih ima... zanima me da li je sistem ubrizgavanja i elektronika kompletno Bosch ili neki drugi mix experiment kao na renou 1.5 dci (nadam se da nije). Turbine, da li su Garett ili druge. Ima li neki sa predjenih 300000 sa utiscima itd.- Kakvo je podvozje na Grande-u, kako izdrzava nase puteve, menjac (meni licno se ne cini precizan kao na mom Stilu ,malo je glindzav ili sam probao los model),uopste da li postoje neki tipicni kvarovi kao kvar serva na Puntu 2 i sl.- Benzinci 1.2 i 1.4 kakvi su i kako podnose plin....- Dajte neke cene odrzavanja.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 26081 Posted May 3, 2010 Vozio sam benzince i mogu ti reci da izmedju 1.2 i 1.4 u realnoj voznji nisam primetio neku razliku, subjektivni utisak. Kod 1.4 me razocarala 2. brzina jer se u drugoj nista ne desava, ali bukvalno. Auto pocinje da ubrzava tek u trecoj. Da li je to posledica sto je auto bio sluzbeni ne znam, napisace jos neko svoje iskustvo.Cene odrzavanja znam samo kod ovlascenog:Redovan servis za benzince je 115 evra i ukljucuje filter za ulje, Selenia K P.E. 5W/40, 3 litra, filter za vazduh i polen filter.Veliki servis je 210 evra.Redovan servis za 1.3 mtj je 180 evra i ukljucuje filter za ulje, Shell Helix Plus S 5W-40, 3 litra, filter za vazduh, polen filter i filter goriva.Veliki servis je 120 evra.Zamena kompleta kvacila je od 300-330. Quote Share this post Link to post Share on other sites
John 0 Posted May 3, 2010 1.2 odlicno podnosi plin, sto kazu prima se u 99,9% slucajeva. Do 2500-3000rpm mozda cak ide bolje na plin, nego na benzin, iznad malo slabije, ali razlike su toliko minimalne da je mozda i neki psiholoski efekat (detaljnije vezano za plin kad malo prodje vremena, ovo je utisak posle 400km od ugradnje) Ulje -2,6 l Selenia KFilter ulja bese do 500dinSvecice NGK verovao ili ne najeftinije u delti - oko 550 din komfilter vazduha isto nesto smesnoSoferka 28-30000din u delti, ovako od 11000 pa na gorePlocice bese u delti oko 5000-6000 ovako od 2100-4000 kit kom i sl. Imas modele sa greskom -dal bese gornji srafovi letve volana ili tako nesto- otklanja se besplatno u ovlascenim servisima Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted May 3, 2010 Ne znam sto mi premestise temu u kupovinu, ali dobro..... Pokrenuo sam je samo iz znatizelje da saznam nesto vise o nasledniku Punta iz prve ruke, mozda pomogne ljudima prilikom izbora. Inace ja sam zadovoljan svojim Stilom za sad ne mislim da ga menjam ali u nekoj buducnosti ko zna....Hvala ljudi....kolika vam je potrosnja plina-benzina na vasim modelima?Isto tako kolika je potr. 1.3multij.?Neke probleme vezane za servo i letvu volana procitao sam i na nekim drugim forumima, nadam se da nije presao virus sa Punta 2 i da nije skupo za resiti.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted May 3, 2010 ...mozda pomogne ljudima prilikom izbora.Eto, sam si odgovorio zašto je prebačena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted May 4, 2010 hmm -šta reći o Mjet 1.3 ??? po meni zahvalan motorčić ali ima onu neodlučnost do 2000 obrt, a onda kreće ono JEt ... jedino što i troši ko jet barem meni u gradu ili drugi sa jtd lažu ...baš zamalo da uzmem u nedelju jednog Grandea 2007 ex-van, ali se nismo našli za doplatu jer moj nema klimu ...slažem se da će uskoro biti best bay, jer ovi Stilići 3v sa Mjet motorima drže cenu ko blesavi, a Grande 3v sa 1.3Mjet uopšte nije loš !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petza 1 Posted May 4, 2010 Ocu da kupim grande punta 1.3 mjet zanimaju me iskustva ,ako moze neko da kaze ko poseduje ovaj autic ,takodje cene servisa na koliko km se menja ulje filteri ,da li se kvare sta im je boljka i slicno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1349 Posted May 4, 2010 POZDRAV!Od skora ga imam. malo lenj ispod 1800 al se navikneš a posle... leti. do 3000 okr. (120 kmh) troši ko upaljač! Do sad na 2 rezervara po računaru prosek 4,0 i 4,1litar a po pumpi 4,3l. Ali 90% otvorena cesta malo grada. Servis ovisi gde radiš! po knjizi ulje , filter i fil. vazduha čak na 30000 km ili 2 god. a filter goriva na čak 60000Km! Moj ima tek 40000Km a prvi servis mu je rađen na 20000Km pa sam onda i ja uradio na 40000 (kupio ga sa 100% realnih 39 i kusur Km. U tzv FIAT servisima gule kožu i debelo se ugrađuju u delove i preporučuju kao naše gorivo putevi mentalitet kriza... pa da se servis radi na 10000Km !?! (da se više zaradi na tvojoj grbači) iskreno mislim da je 15-20000Km OK ali ovisi jel se stalno vozi po gradu ili otvoreno (autoput). Inače ide 3,5 litara ulja po 800 din filter ulja po 550 din i vazduha i eventualno klime oba ispod 1000din pa ti računaj.Govori se o nekih 300000 Km ? mislim da taj motor konstrukciski nije predviđen za tolike kilometraže dakle 300000 mu je gornja granica! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 26081 Posted May 4, 2010 U ovlascenim kod nas se mali servis radi na 15.000 a veliki na 60.000. I na 15.000 se menja filter goriva.Za benz. varijante je servisni interval produzen na 20.000, i ne menja se filter goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted May 4, 2010 ...Govori se o nekih 300000 Km ? mislim da taj motor konstrukciski nije predviđen za tolike kilometraže dakle 300000 mu je gornja granica!Ma, kakvi...nemojte ovako nagađati. Onda svi ovi iz uvoza koji dolaze kod nas su već za otpad...a, znamo da nisu već ih ljudi i ovde voze godinama...onda ih prodaju, pa ih onda i neki drugi vlasnik ovde opet vozi godinama...Par primera... prva registracija: februar/20061.3 16v M-Jetkilometraža: 270.000http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=en&id=129935491&pageNumber=1&tabNumber=1------------------------- prva registracija: novembar/20051.3 16v M-Jetkilometraža: 232.000http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?lang=en&id=130168896&pageNumber=1&tabNumber=1------------------------- Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted May 4, 2010 Phantom@koliko je tvoj presao? Na koliko se menja lanac?Jel zna neko ono sto sam pomenuo kakva je pumpa, turbina, dizne...eg.Bosch, Delphi, garett ili neka kombinacija.....Jos nisam cuo da je neko radio remont turbine i dizni na fiatima tako i da jeste to su verov. pojedinacni slucajevi stoga mislim da je sistem ubrizgavanja komplet Bosch kao kod mene na 1.9 multij., turbina je Garett(mislim) ispravite me....Inace Grande Punto je za mene izuzetno lep auto, utisak kvari kvalitet plastike enterijera, malo glindzav menjac, i naravno cuo sam opet problematiku oko trapa, letve volana , serva i sitnica koje zivot znace Za koliko para se resavaju ovi problemcici pretpostavljam da je skuplje nego kod prethodnika.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted May 4, 2010 +/- 200.000 km je neka realna procena mada na satu piše 157 000 odnosno 67 000 sad sa novom tablom ... a za sve ostalo imaš teme o Puntićima mk2b tamo piše Quote Share this post Link to post Share on other sites
John 0 Posted May 4, 2010 U ovlascenim kod nas se mali servis radi na 15.000 a veliki na 60.000. I na 15.000 se menja filter goriva.Za benz. varijante je servisni interval produzen na 20.000, i ne menja se filter goriva.Od kad je ovaj info??U moje vreme (zvuci kao da imam 150 god) grande 1.2 i 1.4 redovan servis na 15.000km, a 1.3 i 1.9 na 10.000km (fabricki intervali su 30.000 benz 20.000 dizel ili jednom godisnje ali su u startu prepolovljeni u delti) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar NS 0 Posted May 4, 2010 Zamena lanca i lancanika u motoru 1.3 MultiJet se vrsi na 240.000km. Od skoro godinu dana i u Srbiji je redovan servis na pomenutom kao i na 1.9 MultiJet na 20.000km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 26081 Posted May 4, 2010 Od kad je ovaj info??Od prosle godine, ne veujem da se u medjuvremenu bilo sta promenilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
John 0 Posted May 4, 2010 He moj info od 2007 znaci vise nije aktuelan. Jbg bezim od delte od kad su mi klinci sa prakse i preko omladinske izlomili masku ispod brisaca i jos neke plastike zbog zamene soferke koja je naravno posle pustala vodu.Nikad mi nece biti jasno sto sam nisam odradio stvar, nego se zarekao da necu odvijac pipnuti dok je auto u garanciji Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1349 Posted May 5, 2010 ...Govori se o nekih 300000 Km ? mislim da taj motor konstrukciski nije predviđen za tolike kilometraže dakle 300000 mu je gornja granica!Ma, kakvi...nemojte ovako nagađati. Onda svi ovi iz uvoza koji dolaze kod nas su već za otpad...a, znamo da nisu već ih ljudi i ovde voze godinama...onda ih prodaju, pa ih onda i neki drugi vlasnik ovde opet vozi godinama...Pa ceo motor se smatra rezernim delom i to itekako potrošnim!Možda je i moguće da pređe i 300 000 ali koliko će se stvari za to vreme izmenjati? Što se dizela tiče vreme Mečki 123 i Golfa 2 je odavno prošlo! Dakle preko 300 000 bez ozbiljnijih intervencija je prošlost!Pogotovo mislim na ove male motoriće dakle 1.3 kod FIATa. Ovi veći dakle 1.9 su manje opterećeni i samim tim i robusniji ali opet ostaju turbina pumpa i dizne a to košta! Koliko čujem generalka je i kod nas prošlost! Pravac otpad po drugi motor i to je u konačnici daleko jeftinije rešenje, naravno ne mislim na naše otpade! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted May 5, 2010 Okreni telefona otpada i pitaj koliko Fiatovih dizel motora 1.9 ili 1.3 prodaju... Uz iole normalno održavanje i 1.9 i 1.3 debelo prelaze 300.000 Km...i ne menja im se turbina, niti im menjaju dizne.Ništa 1.3 nije posebno opterećen, jer nije iz njega izvučeno 150KS ili 200KS, već ispod 100...1.9 ide od 80KS do 190KS u varijanti sa dve turbine kod nove Delte. Takođe, nije isto 1.9 8v unijet i 1.9 16v multijet...1.3 16v multijet je savremeniji motor od 1.9 8v unijet...zato što je tehnologija dodatno napredovala sada Fiatu više i ne treba 1.9 da bi izvukao oko 120 KS, već to radi iz 1.6 16v M-Jet...Da ne dužim...nikakva granica od 300.000 ne postoji...jer bi onda 90% dizela koji se kod nas voze već odavno završili karijeru...a, nisu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1349 Posted May 5, 2010 Dok ne nađem ono o konstrukciskom veku evo makar ovo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted May 5, 2010 Postavljanje slika na Forum:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40372Kako napisati odgovor ( post )?:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40152Test Zona:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=25 Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted June 12, 2010 Da se nadovezem na temu, da li je pametna kupovina 1.2 8v Grande Punta? Znaci, ne zanima me ono tipa " nije startan, ugusi ga klima...", vec konkretno kako se pokazao na GP-u? Jedan off , zivi li ko na NBG, blizu studentskog grada? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 26081 Posted June 12, 2010 Pametna je kupovina.Zivim ja blizu, neko je skoro napisao da zivi bas kod studenjaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted June 12, 2010 Video sam u oglasima jednog GP-a 1.2, a nalazi se bas tamo , na NBG-u, pa rek'o ako neko zivi blizu da "skokne" da ga pogleda, ako mu to ne predstavlja problem naravno, cisto da znam da li da dolazim za BG ili ne.... Dakle kolege , otvoren je konkurs za dobrovoljce, javite se ovde za dalje instrukcije..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted June 12, 2010 http://www.polovniautomobili.com/oglas514795/fiat_grande_punto_12_8_ventila/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petza 1 Posted June 12, 2010 Cao drugari ,planiram da kupim gp 1.3multijet cim naletim na dobar ,zaima me da li moze da se proveri stanje motora kad se prikljuci na dijagnostiklu i kada se izmeri kompresija?? Svaki savet o kupovini dobro dosao Hvala!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites