viktorparacin 0 Posted December 2, 2009 e milose barabo jedna preskakao si gradivo dok si vozio 1.4,imas vec celu razradu tog problema na forumu mislim cak i slike-ciscenje leptira gasa za tvoj tip motora.svrati kad si u prolazu da zavrsimo za 5 min i da ti pokazem kako da u buduce mozes samajde care, sve sam pretrazio na search po forumu ali ne mogu (ili ne znam gde je) ta tema sa slikama, daj molim te linkpozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted December 2, 2009 koji motor ti je u kolima pa da ti napisem proceduru i nadjem neki takav da uslikam sutra ako ni ja ne uspem da nadjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
viktorparacin 0 Posted December 3, 2009 1.2 8v 2002g Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted December 3, 2009 @viktor-tek malo pre sam video da je rec o 8Von ima step motor ali u telu leptira upresovan i ima slican mali pipak kao ovaj na slici samo sa leve strane na usisnoj grani kako gledas u motor.ajde videcu sutra da uslikam i to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted December 4, 2009 ovo sto lici na polumesec je uvodnik vazduha za regulaciju lera a ova druga strelica je step motor.e sad najlaksa verzija kupiti bocu karbon klinera,upaliti motor i lagano uspricavati kliner sa kombinacijom dodavanja gasa da se auto ne ugasi.rezultati se vide momentalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
viktorparacin 0 Posted December 5, 2009 ok, hvala. pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
xalexas 84 Posted January 10, 2010 Ne vidim nigde taj mali pipak kod Lancie Y 1.2 8v?? Kod mene je leptir bio cist ko sunce ali sam ipak isprskao onaj polumesec i leptir ali bez ikakvih rezultata, i dalje mi se gusi i gasi kad je 'ladan. Da nije riknuo step? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 465 Posted January 10, 2010 Moguce da jeste, ali treba pregledati puno stvari pre zamene stepa. Kod tvog motora on se nalazi integrisan u klapnu zajedno sa potenciometrom klapne. Dobra stvar u svemu je sto je cena kompletne klapne pala sa 35000din na 8000din i nize. naravno govorim o novom delu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 11, 2010 moguce i da dizne ne mogu da ubace dovoljnu kolicinu goriva a ona je najveca kad je hladan posle kad se zagreje ta kolicina je manja i auto radi normalno sa njom Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 1068 Posted January 14, 2010 Punto mk.1 1.2 8v 43kW 176.A7000Kada sam kupio auto,radio je stabilno na leru uz vrlo blage(veoma tesko primetne oscilacije)..Posto mi je auto 4 meseca stajao,uz redovno paljenje svakih par dana i voznju svakih 7,vozim ga normalno vec 3 nedelje i desava se ovo...Dok je hladan,malo visi ler(sto je i normalno) uz neke blage oscilacije,ali kad se zagreje i treba da spusti ler,on drzi visok ler,pa ga spusti,pa podigne,sve to uz poprilicno velike oscilacije u radu... pa onda odjednom spusti ler na normalu ali opet oscilira dosta... Sta moze da bude?PS.sajla gasa nije,proveriosvecice presle 6000km,po katalogu za njega(ne secam se marke)senzor temp.rashladne tecnosti proveren,ok jeotkacena klema sa akumulatora duze od pola sata(kako rekose,resetuje se tacka paljenja),nistaPS2.letos sam pokusao da skinem step motor ali nisam imao torex pa sam odustao.ali sam bio skinuo kompletnu "budzu"" gde je mono point dizna,step motor ispod koga je valjda usisna grana (nisam mogao sve to da skinem skroz jer nisam uspeo neke selne od creva da skinem) i ispod je pocela da curi neka zelena masna tecnost... poprilicno masna...posle toga je osetno mirnije radio u lepu... da nesto onda nisam zajebaoPS3.Ako ima neke veze,i senzor radilice je proveren i on je OK... Unapred hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted January 14, 2010 step motor probaj da ocistis ali ovaj put uspesno Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 1068 Posted January 14, 2010 Aha... Dobro je sto sam juce kupio torexe Hvala Boki Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted January 14, 2010 Evo ti srodne teme, prva je moja i dovršena je takoreći http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index....showtopic=38720http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index....showtopic=39305 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 1068 Posted January 14, 2010 Hvala ,extra su ove dve teme,posebno slike ciscenja step motora... ide vikend pa ce da padne jedno dooooobro ciscenje... Hvala Oktopodu Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted January 14, 2010 Nema na čemu, samo primetićeš da je mene čišćenje leptira, step motora i dizni koštalo 2600, ako odbiješ dizne 20 eur, ostaje ti jako malo tj jeftino za leptir i step, a tebi čim su ova dva prljava onda su sigurno i dizne, pa ti je možda manji a svakako ne mnogo skup cim da odeš u servis da ti to urade Samo izgleda ti imaš jednu diznu jel? U svakom slučaju treba da se čisti, a ruke za step i leptir su ispada oko 700 kinti Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 1068 Posted January 14, 2010 Pa da,imam samo jednu diznu,ali je ona skoro ciscena,tipa pre 10k km...dao sam 1200 kinti...ovo cu sam da ocistim,tj. ortak mehanicar i ja... a ako bude trebala i dizna,uradicu i to...malopre je ler bio oko 1600 o/min,otprilike posto nemam obrtomer... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 1068 Posted January 17, 2010 Danas skinuo sve ('bem ti torexe :realmad: ),ocistio , podmazeo,i sad na leru prede kao mace.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 17, 2010 malo muke za uzivanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 1068 Posted January 17, 2010 Definitivno mikisxy...najdraze mi je sto sam sve sam odradio iako mi je mhanika totalna nepoznanica... prosto mi milina da znam da sam mogu nesto da uradim a da nesto ne uprskam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chika Kure 10 Posted January 18, 2010 Mozda i ovo nekome pomogne...Nekad je samo potrebno reprogramirati step mot (ne treba comp za zahvat) tj. nauciti ga ponovo pozicije.....Ja sam imao taj slucaj ali punto 2-1.2 -16v posle reprog. sve u redu Quote Share this post Link to post Share on other sites
marcony 0 Posted January 20, 2010 Samo da se nadovezem na temu i da pitam gde se tacno na MK1 1.1b nalazi step motor i cime se cisti?Hteo bih sam da pokusam da ga ocistim posto mi poslednja dva meseca cesto dize i spusta obrtaje u leru, bilo hladan ili vruc... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bio1212 0 Posted February 24, 2010 Mozda i ovo nekome pomogne...Nekad je samo potrebno reprogramirati step mot (ne treba comp za zahvat) tj. nauciti ga ponovo pozicije.....Ja sam imao taj slucaj ali punto 2-1.2 -16v posle reprog. sve u redu I ja imam punto 1.2 16v . Kako reprogramirati step motor bez kompa? hval Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 387 Posted February 24, 2010 @marconypa trebao bi da bude odmah uz leptir motora, verovatno sve đuture u nekom plastičnom sklopu ili odmah uz leptir@vstnemam pojma Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted February 25, 2010 Step motor je kao što reče oktopod odmah ispod leptira. Znači skineš filter vazduha, i kućište filtera. Ugledaćeš leptir, odmah ispod njega sa desne strane ti je step motor. Mala crna kocka koja ima konektor, i dva torx šrafa (ili imbus ne sećam se tačno). Ako nije nikada skidan, malo jače moraš da zapneš. Ali ne preteruj I pažljivo ga vraćaj, pazi da lepo uhvate navoj šrafovi. Očistiš ga carburator cleaner-om, ali ako nemaš, može i običnom krpom. I očisti krpom rupu iz koje si ga itvadio.Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted April 22, 2010 ^^^ vidio sam vec ove slike al opet treba neko da kaze sta da prvo skinem sta da pazim kako da to uradim anako bar ukratko bilo bi od velike pomoci znam sta je step motor vidim ga kod sebe na autu al opet kazem ne znam sta smijem skinut sta ne i dal moram skidat akumulator kad to radim .....hvala u svakom slucaju mikisxy Quote Share this post Link to post Share on other sites