Kejd 1 Posted July 15, 2010 Znate kako menjac sam vodi iz "druge u trecu", potrebno je samo blago gurnuti i sam ode...E sad, moj problem je sledeci. Kada hocu da prebacimm iz druge u trecu menjac ne vodi sam, nego ostaje na levoj strani pa ja "rucno" moram da ga pomerim u sredinu i onda ka trecoj...Sta to moze da bude kada mi menjac ostaje na levoj strani a ne vraca se u sredinu kako bi trebalo, dok iz pete kada vracam, sam ide u sredinu, ne glavi se kao na levoj strani. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pesutpk 0 Posted July 15, 2010 najverovatnije ti je zaribala neka sajla ili možda na menjaču imaš one polugice pa ako ti je voda ušla u one gumene manžetne možda je zaribalo. krajevi sajli se vide kad se skine ona koža oko ručice menjača ali sumnjam da odatle može da se podmaže ali probaj ako misliš da možeš sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted July 15, 2010 (edited) mislim da imas kod menjaca dvije male sipkice ili jednu ne sjecam se sad, a vruce je da bi iso gledat uglavnom imas dvije gumice koje znaju puknut kao kod mene i bilo bi dobro ih podmazat .Mada sumnjam da je u tome problem ne znam da lisama rucica ima neko gumeno leziste u sredini trebas istrazivat ili kod majstora Edited July 15, 2010 by a.m Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted July 15, 2010 Ok hvala na pomoci. Sutra idem kod majstora pa cu da javim kakva je presuda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted July 17, 2010 Definitivno je zaribala sajla, zamenjena i sada radi ko iz fabrike da je izasao Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted July 17, 2010 ako nije tajna koliko si platio sajlu, a koliko majstora...Pošto imam identičan problem koji se povremeno javlja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted July 18, 2010 Nije tajna nikako.Radio sam u servisu gde sam i kupio auto, ljudi su stvarno provereni i korektno rade (da sada ne reklamiraam ovde, ako ti treba kontakt baci PP). Nova sajla je nesto oko 6500-7000 hiljada, ja sam odlicnu polovnu dobio za 4000 sa sve rukama, sada menjac radi kao iz fabrike PS i meni je pocelo isto povremeno pa je onda skroz zaribala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted July 18, 2010 Slobodno javno napiši podatak. Reklama je kad se lično bavite nekom delatnošću, pa krenete da tu svoju delatnost reklamirate po Forumu, bez prethodnog odobrenja Administracije FLCS Foruma.Ali, davanje kontakata nekih sasvim desetih ljudi koji se bave određenim uslugama ili sl...uopšte se ne smatra reklamom na ovom Forumu, već samo korisnom razmenom informacija od strane članova Foruma, koji ustvari jedni drugima pomažu da nešto urade bolje, ili jeftinije, ili šta već... Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted July 18, 2010 Da, to za 4000 nije loša kominacija. Ipak je nova sajla preskupa i to komad...Ako imaš kontakt telefon bilo bi mi od pomoći.Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
vukajlo 4 Posted July 19, 2010 A jel moze neko da pojasni i mene zanima, ako je sajla (ili nesto oko sajle) da li zapinje rucica kada je motor ugasen ili samo kada je upaljen, na leru ili u voznji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted July 19, 2010 Kada sajla zakaze ona uvek koci/glavi bez obzira da li je motor upaljen ili ne, bar je tako kod mene bilo.Sto se tice kontakata, evo ih:RADIVOJEVIĆ D.O.O.Beograd, ZRENJANINSKI PUT br.98A, Krnjača011/331-99-00; 064/615-62-68Preko puta BIP pivare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted May 17, 2011 Pošto još nisam menjao sajlu, došao sam do jednog zaključka koji sam isprobao više puta.Kada kočim motorom, onda se menjač besprekorno vraća sam na sredinu (kada se prebacuje iz druge u treću). Međutim, ako naglo ubrzavam onda vrlo brzo počne menjač teško da se vraća na sredinu( "mora da mu se pomogne" da bi se vratio na sredinu).Ako ponovo kočim motorom sve se vraća u normalu, tj. radi savršeno.Napred-nazad uvek radi oblično, bez obzira da li naglo ubrzavam ili kočim motorom.Da li je to možda neki problem u nosačima motora, a ne u zaribavanju sajle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted May 26, 2011 Kod mene se nije manifestovalo na takav nacin, meni je bez obzira na ubrzavanje/usporavanje uvek zaglavljivala...u pocetku povremeno a posle se nije vracala sem rucno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted May 4, 2014 (edited) Meni je bilo isto tako.Iz druge u trecu da bi ubacio, morao si da budes Roberto Karlos. Nekad je islo lepo, kako treba...A nekad drzim kvacilo 2, 3 sekunde dok ga pomerim u sredinu pa gurnem u trecu.Juce se nameracim i odem do majstora. Odma' on otvori haubu, i dole gde su krajevi sajli, cackao tamo nesto, podmazivao, i posle 20ak minuta kaze aj sedi unutra probaj sad. Kao da sam seo u drugi auto. U sve brzine ide kao u sir. A celo to zadovoljstvo me kostalo 500 dinara.Stvarno sve preporuke za taj servis. Kod njih sam menjao i remenicu alternatora i gornji zatezac kaisa. Mozda je neko od Nislija pisao o njima, ali evo pomenucu ih i ja, jer sam bas lutao dok nisam dosao kod njih.Nalaze se u Medjurevu, servisiraju fiat, alfu i lanciu.Imaju svoju prodavnicu delova u Obelicevom vencu, Euro018. U prodavnici kod gazde ide zakazivanje, i on vas upucuje u servis. Kada kod njih kupite delove, dobijete i garanciju od godinu dana na sve popravke. Edited May 4, 2014 by majkicbane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 4, 2014 Dobri su. Samo tamo uzimam.delove sto za mene, sto za sluzbena vozila korektni su i daju garanciju kad radis u njihovom servisu... Skroz na mestu Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted May 4, 2014 Ali rekao bih da su malo skuplji u odnosu na druge, sto se delova tice... Ne nesto strasno, ali su skuplji. Sto se i isplati kroz garanciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted May 5, 2014 Kad ih već hvalite, pošaljite kontakt na info@fiat-lancia.org.rs, pa da vidimo oko saradnje Kluba i njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted December 23, 2014 (edited) Isto je u pitanju JTD 115 i vezano za drugu brzinu, čitao sam i prethodne teme vezane za menjač ali nisam naišao na sličan problem pa ću pisati u ovoj temi. Dakle problem se javlja pri kretanju ručice ka drugoj brzini odnosno na dole, iz prve u drugu, treće u drugu. Javlja se zvuk krrcc, odmah da kažem ne dolazi iz menjača i motornog prostora već negde ispod ručice. Zvuk se ne javlja pri svakom šaltanju ali se manje više javlja. Nije jak i u vožnji neko ko se voze u autu ne čuju ništa ali džabe kad ga ja na ruku osetim! Gledao sam u pravcu ručice ispod auta ali se tu ništa ne vidi, morao bih da otkačim granu sa katalizatorom i loncem pa onda skidanje zaštitnog lima koji štiti sajle tako da ću to kod majstora da radim kad rešim, samo sam čisto hteo da vas pitam za mišljenje i komentar šta bi moglo biti sajle, mehanizam ispod ručice...?Da budem jasniji, kao da je u tom mehanizmu ispod ručice nešto puklo, otkačilo se ili šta već pa svaki put kad ručica ide na dole kao da zakači u to nešto i onda se čuje taj karakterističan zvuk. Edited December 23, 2014 by M-a-r-k-o Quote Share this post Link to post Share on other sites