Jump to content
Goran
Sign in to follow this  
Kejd

Stilo JTD 115 - prebacivanje iz druge u treću...

Recommended Posts

Znate kako menjac sam vodi iz "druge u trecu", potrebno je samo blago gurnuti i sam ode...

E sad, moj problem je sledeci. Kada hocu da prebacimm iz druge u trecu menjac ne vodi sam, nego ostaje na levoj strani pa ja "rucno" moram da ga pomerim u sredinu i onda ka trecoj...

Sta to moze da bude kada mi menjac ostaje na levoj strani a ne vraca se u sredinu kako bi trebalo, dok iz pete kada vracam, sam ide u sredinu, ne glavi se kao na levoj strani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

najverovatnije ti je zaribala neka sajla ili možda na menjaču imaš one polugice pa ako ti je voda ušla u one gumene manžetne možda je zaribalo. krajevi sajli se vide kad se skine ona koža oko ručice menjača ali sumnjam da odatle može da se podmaže ali probaj ako misliš da možeš sam

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislim da imas kod menjaca dvije male sipkice ili jednu ne sjecam se sad, a vruce je da bi iso gledat uglavnom imas dvije gumice koje znaju puknut kao kod mene i bilo bi dobro ih podmazat .Mada sumnjam da je u tome problem ne znam da lisama rucica ima neko gumeno leziste u sredini trebas istrazivat ili kod majstora

Edited by a.m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hvala na pomoci. Sutra idem kod majstora pa cu da javim kakva je presuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno je zaribala sajla, zamenjena i sada radi ko iz fabrike da je izasao :):thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako nije tajna koliko si platio sajlu, a koliko majstora...

Pošto imam identičan problem koji se povremeno javlja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tajna nikako.

Radio sam u servisu gde sam i kupio auto, ljudi su stvarno provereni i korektno rade (da sada ne reklamiraam ovde, ako ti treba kontakt baci PP). Nova sajla je nesto oko 6500-7000 hiljada, ja sam odlicnu polovnu dobio za 4000 sa sve rukama, sada menjac radi kao iz fabrike :)

PS i meni je pocelo isto povremeno pa je onda skroz zaribala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodno javno napiši podatak. :thumbup:

Reklama je kad se lično bavite nekom delatnošću, pa krenete da tu svoju delatnost reklamirate po Forumu, bez prethodnog odobrenja Administracije FLCS Foruma.

Ali, davanje kontakata nekih sasvim desetih ljudi koji se bave određenim uslugama ili sl...uopšte se ne smatra reklamom na ovom Forumu, već samo korisnom razmenom informacija od strane članova Foruma, koji ustvari jedni drugima pomažu da nešto urade bolje, ili jeftinije, ili šta već... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, to za 4000 nije loša kominacija. Ipak je nova sajla preskupa i to komad...

Ako imaš kontakt telefon bilo bi mi od pomoći.

Hvala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel moze neko da pojasni i mene zanima, ako je sajla (ili nesto oko sajle) da li zapinje rucica kada je motor ugasen ili samo kada je upaljen, na leru ili u voznji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sajla zakaze ona uvek koci/glavi bez obzira da li je motor upaljen ili ne, bar je tako kod mene bilo.

Sto se tice kontakata, evo ih:

RADIVOJEVIĆ D.O.O.

Beograd, ZRENJANINSKI PUT br.98A, Krnjača

011/331-99-00; 064/615-62-68

Preko puta BIP pivare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto još nisam menjao sajlu, došao sam do jednog zaključka koji sam isprobao više puta.

Kada kočim motorom, onda se menjač besprekorno vraća sam na sredinu (kada se prebacuje iz druge u treću). Međutim, ako naglo ubrzavam onda vrlo brzo počne menjač teško da se vraća na sredinu( "mora da mu se pomogne" da bi se vratio na sredinu).

Ako ponovo kočim motorom sve se vraća u normalu, tj. radi savršeno.

Napred-nazad uvek radi oblično, bez obzira da li naglo ubrzavam ili kočim motorom.

Da li je to možda neki problem u nosačima motora, a ne u zaribavanju sajle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene se nije manifestovalo na takav nacin, meni je bez obzira na ubrzavanje/usporavanje uvek zaglavljivala...u pocetku povremeno a posle se nije vracala sem rucno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je bilo isto tako.

Iz druge u trecu da bi ubacio, morao si da budes Roberto Karlos. Nekad je islo lepo, kako treba...A nekad drzim kvacilo 2, 3 sekunde dok ga pomerim u sredinu pa gurnem u trecu.

Juce se nameracim i odem do majstora. Odma' on otvori haubu, i dole gde su krajevi sajli, cackao tamo nesto, podmazivao, i posle 20ak minuta kaze aj sedi unutra probaj sad. Kao da sam seo u drugi auto. U sve brzine ide kao u sir. A celo to zadovoljstvo me kostalo 500 dinara.

Stvarno sve preporuke za taj servis. Kod njih sam menjao i remenicu alternatora i gornji zatezac kaisa.

 

Mozda je neko od Nislija pisao o njima, ali evo pomenucu ih i ja, jer sam bas lutao dok nisam dosao kod njih.
Nalaze se u Medjurevu, servisiraju fiat, alfu i lanciu.

Imaju svoju prodavnicu delova u Obelicevom vencu, Euro018. U prodavnici kod gazde ide zakazivanje, i on vas upucuje u servis. Kada kod njih kupite delove, dobijete i garanciju od godinu dana na sve popravke.

Edited by majkicbane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobri su. Samo tamo uzimam.delove sto za mene, sto za sluzbena vozila :D korektni su i daju garanciju kad radis u njihovom servisu... Skroz na mestu :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali rekao bih da su malo skuplji u odnosu na druge, sto se delova tice... Ne nesto strasno, ali su skuplji. Sto se i isplati kroz garanciju ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto je u pitanju JTD 115 i vezano za drugu brzinu, čitao sam i prethodne teme vezane za menjač ali nisam naišao na sličan problem pa ću pisati u ovoj temi. Dakle problem se javlja pri kretanju ručice ka drugoj brzini odnosno na dole, iz prve u drugu, treće u drugu. Javlja se zvuk krrcc, odmah da kažem ne dolazi iz menjača i motornog prostora već negde ispod ručice. Zvuk se ne javlja pri svakom šaltanju ali se manje više javlja. Nije jak i u vožnji neko ko se voze u autu ne čuju ništa ali džabe kad ga ja na ruku osetim! Gledao sam u pravcu ručice ispod auta ali se tu ništa ne vidi, morao bih da otkačim granu sa katalizatorom i loncem pa onda skidanje zaštitnog lima koji štiti sajle tako da ću to kod majstora da radim kad rešim, samo sam čisto hteo da vas pitam za mišljenje i komentar šta bi moglo biti sajle, mehanizam ispod ručice...?

Da budem jasniji, kao da je u tom mehanizmu ispod ručice nešto puklo, otkačilo se ili šta već pa svaki put kad ručica ide na dole kao da zakači u to nešto i onda se čuje taj karakterističan zvuk.

Edited by M-a-r-k-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...