Jump to content
Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      788
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      725
      posts
    3. 176
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29955
      posts
    2. 2079
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5868
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 229057
      posts
    2. 53372
      posts
    3. 103548
      posts
    4. 9538
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      20048
      posts
    6. 22030
      posts
    7. 14706
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8598
      posts
    2. 7305
      posts
    3. 3889
      posts
    4. 19296
      posts
    5. 33438
      posts
    6. 46262
      posts
    7. 7671
      posts
    8. 10848
      posts
    9. 2111
      posts
    10. 3470
      posts
    11. 3493
      posts
    12. 877
      posts
    13. 6482
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      38272
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      40470
      posts
    3. 28802
      posts
    4. 119829
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 15959
      posts
    7. 72912
      posts
    8. 5971
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 3095
      posts
    2. 3543
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (197968 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 5
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 12266
      posts
    2. 23443
      posts
    3. 14324
      posts
    4. 3090
      posts
    5. 2235
      posts
    6. 15826
      posts
  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 754 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    22020
    Total Members
    2365
    Most Online
    Veljkop
    Newest Member
    Veljkop
    Joined
  • Forum Statistics

    38042
    Total Topics
    1097750
    Total Posts

 

 



  • Our picks

    • Recikliraj i uštedi!
      Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
       
      Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.

      ''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria. 
       
      Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji. 

      Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.
      • 0 replies
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.

      U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).

      U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.

      Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
       
      Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.
    • Post in Fiat 500X / Fiat 600
      Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama  gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.

      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''

      - The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
      Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.

      MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
      U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.

      Doživite ga sa nama...
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima. 
      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:

      ''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
       
      U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
       
      Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.

      Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.

      Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
       
      Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%).  Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%. 
       
      Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
      Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.

      U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.

      Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
      ''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Meni su od "mladjih" favoriti uvek bili Max, Russell i Lando. Ali kako vreme prolazi, Lando mi je daleko vise obecavajuce delovao u onom slabom McLarenu. Sto @OMP rece, imam identican utisak - Lando pokazuje da je karakterom mekan i slican Leclercu. I da jedino u nekoj dominantnoj masini a i to da se poklope jos neke zvezde - obojica samo tako mogu do titule. Danas onaj harakiri pokusaj preticanja Maxa na izlasku iz boksa (pa par situacija od prosle godine, Red Bull Ring mi prvi pada na pamet) - i Lando je opet nasmejan posle trke kao da se naduvao  , i kao da se nista nije desilo. Pa da su Senna i Prost bili u pitanju, za titulu bi letelo perje na sve strane, potezala se FIA  , itd.   Kao i u drugoj polovini prosle godine, McLaren je ponovo evidentno za koplje ispred ostalih. Posle tri trke, imaju duplo vise poena od Red Bulla ili cak tri puta vise poena od Scuderie. Bukvalno mogu da se igraju sa pol pozicijama, taktikom... A posle iste te tri trke, Lando je egal sa poenima sa Maxom, sta vise reci.   Od najmladjih, jos od prosle godine mi se svidja kako svemu pristupa i vozi Oli, takodje i Hadjar. Antonelli je posle 3 trke ispred oba Ferrarija u poretku vozaca. A kao totalni promasaj mi trenutno deluju Bortoleto i Doohan. Bukvalno zali Boze ta sedista u F1, isto kao i Stroll vec godinama. Klinci bar, za razliku od Strolla, imaju godina da se dokazu.   A novi "komentatori" na Areni su mi samo potvrdili utisak sa treninga i kvalifikacija. Mute.   Verstapen ostao neporažen na Suzuki u novoj eri bolida     Svetski šampion je došao do prve pobede u sezoni u trci koja je bila jako izjednačena, ali na kraju i uglavnom nezanimljiva. Tokom jutra je na Suziki padala kiša, ali se vreme stabilizovalo tako da se dobar deo staze prosušio do početka trke Formule 1. Za start trke su se iz prvih deset svi odlučili za srednje-tvrde gume osim Hamiltona koji je odabrao tvrde. Srednje-tvrda komponenta je dominirala kod većine vozača i van prvih deset. Bortoleto i Ocon su kao sedmostruki svetski šampion imali tvrde, dok su Duan i Strol na začelju imali meke. Na startu nisu viđene praktično nikakve promene. Samo je Alonso obišao Gaslija za 11. mesto, Hamilton je bio malo pod pritiskom Albona zbog svojih tvrdih guma, ali ovo je generalno bio jedan od najmirnijih početaka trke koji smo videli godinama unazad. Verstapen je u prvih nekoliko krugova uspeo da se oslobodi DRS-a i napravi prednost od 2 sekunde ispred Norrisa, dok su razmaci između vozača iza Britanca su bili oko sekunde. Hamilton je u 6. krugu iskoristio DRS i zagrejane tvrde gume da prođe Hađara za sedmo mesto, dok je iza  uboda u uvodnim krugovima napredovao do 13. mesta. Nakon toga se situacija uglavnom stabilizovala i činilo se da su svi prebacili fokus na čuvanje guma. Jedini koji se nije štedeo je bio Rasel koji se konstantno držao u DRS zoni iza Leklera, ali nije uspevao da napravi bilo kakav ozbiljniji manevar. Do 15. kruga je i on ispao iz DRS-a, a onda su se čekali pit-stopovi vozača iz sredine poretka pošto su razlike i dalje bile veoma male tako da je postojao veliki rizik od povratka u gužvu na stazi. Noris je od 19. kruga počeo da pritiska, dok je Rasel u 20. krugu prvi otišao na promenu guma i vratio se na 13. mesto par sekundi iza Cunode. U sledećem krugu je gume zamenio i Pjastri, a on se vratio na deveto mesto, tri sekunde iza Bermana. U 22. krugu su u boks otišli i Verstapen, Noris i Lekler, a svi su zadržali pozicije jedni u odnosu na druge. Na izašli iz pit-lejna su Verstapen i Noris bili jedan,pokraj drugog, a,Britanac je odlučio da siže na travu kako bi pokušao da prođe na izlasku, ali je time samo izgubio vreme i isprljao gume. U tim trenucima je trku vodio Antoneli ispred Hamiltona i Hađara, dok je Verstapen iza njih obišao Albona koji je isto duže ostao na stazi. Tajlanđanin se u jednom trenutku povukao u boks nakon čega je završio u gužvi na stazi, dok su Antoneli i Hamilton nastavili da rastežu svoj boravak na stazi na gumama na kojima su startovali. Hamilton je u 31. krugu otišao u boks nakon čega se vratio na potpuno čistu stazu, ali i devet sekundi iza Rasela. Antoneli je odgovorio u sledećem krugu i vratio se 2.5 sekunde ispred Hamiltona. Tada se poredak konačno stabilizovao i imali smo Verstapena u vođstvu 1.4 sekunde ispred Norisa. Pjastri je bio 2 sekunde iza timskog kolege, Lekler je u gužvi nakon svog boksa izgubio malo vremena pa je vio 5 sekundi iza Australijanca, Rasel je bio 3 sekunde iza Leklera, dok je Antoneli bio 9 sekundi iza. Vodeća trojica je oko 35. kruga pojačala tempo u jurnjavi za pobedom, dok Lekler i Rasel to nisu mogli ili nisu želeli da prate jer su već bili predaleko. Pjastri je do 40 kruga uspeo da uhvati Norisa i uđe u DRS zonu iza timskog kolege. Bilo je očigledno da je Australijanac brži, ali Meklaren nije želeo da zameni pozicije. Noris je u poslednjih 8 krugova izvršio još jedan pritisak na svetskog šampiona, ali do kraja trke ni jednom nije uspeo da uđe u DRS zonu. Tako jem Verstapen na kraju došao do svoje prve pobede u sezoni ispred Norisa i Pjastrija. Lekler je završio na četvrtom mestu za Ferari ispred dva Mercedesa predvođena Raselom, a valja istaći da je Antoneli na šestom mestu na kraju imao najbrži krug trke. Hamilton je završio na sedmom mestu ispred odličnog Hađara, Albon je bio deveti, dok je Berman Hasu doneo još jedan poen u ovogodišnjem šampionatu.     Preuzeto sa: pole-position.rs
    • Mora covek po malo i da se razonodi i prekrati vucaranje po ovoj guzvi  .
    • Ovo je definitivno istina, ima losiji ajnslag od Brava. Cudno za jedan SUV predodredjen za grad i povremena putovanja, no nema veze, bar nije naporan za manevrisanje.   Da dodam jos neka zapazanja, npr bocni retrovizori kao da mizerno 'lazu' u smislu pokazuju da ima manje mesta al onda po izlasku skontas da nije bas tako.   Hvataljka za ruku sa donje strane gepek vrata - super. Inace ima i izolaciju pod haubom, nije goli lim. Uvek se zaprepastim koliko ima mesta i rupa (zbog vise mesta) u motornom prostoru   Izlazenje i ulazenje u auto uopste nije naporno, iskreno je lakse nego kod Brava i Corolle koju sam probao ili Lagune II sto smo davno imali...ona je bila kriminal za ulazak.   Sto se tice odrzavanja table i centralne konzole, ta neka..ne znam plastikoguma ili sta je vec, zaista je zahvalna za odrzavanje. Dobra mikrofiber i samo se prebrise.   Zanimljivo je da rucica tastera za svetla nema posebnu poziciju OFF za svetla vec se taster zarotira na gore i sam se vrati u prvobitnu poziciju ali ste tako iskljucili automatska svetla sve do novog paljenja. Na istu foru se ponovo pale automatska svetla. mislim na samoj rucici postoji oznaka ali eto, neko bi ocekivao da tamo i ostane po rotaciji.    U dnu soferke, sa obe bocne strane, ima deo stakla soferke koji ne prati neku plastiku (tako je fabricki, primetio sam i u salonu) i ume malo stroke da se zaglavi. Inace se sve jako lako cisti od grancica i stvari sto padnu sa drveta i zapadne kod plastika ispod soferke. Siledzijo, dobro nisi coveka izrendgenovao sa farovima 
    • Zamalo danas u blokovima da krenem da zivciram identicnu pomorandzu ispred mene - em ih nema toliko na ulicama, em vidim vozac sa cvikerima, mislim se odlicno... Srecom pa sam na vreme obratio paznju da tablice nisu Curriculum Vitae  . Verovatno bi bilo "sta li je ovaj ludi penzos u ovom poluproizvodu umislio".   Sto je dobro ispala boja na ovim slidzama u sumrak. Menjaj ovu u avataru.  
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. idif
      idif
      (49 years old)
    2. Mrzovoljni Soko
      Mrzovoljni Soko
      (39 years old)
    3. NELA
      NELA
      (50 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...