Jump to content
Goran
maximus

Multipla JTD - teško prelazi 3000 obrtaja

Recommended Posts

Pozdrav

Pošto sam sveži član prvo bih pozdravio sve članove ovog foruma. Da ne bih davio odmah ću preći na stvar. Pre par meseci kupio sam Multiplu 1.9 jtd, 2001. 110 ks. Do sada sam presao oko 2500 km i prezadovoljan sam svik karakteristikama auta. Međutim, primetio sam jednu stvar. Auto vrlo teško prelazi 3000 obrtaja. Na auto putu sam uspeo da razvijem 140 km/h, možda bih mogao još malo brže, ali se nisam hteo iživljavati. Želom da istaknem da nisam neki sportski vozač i ne verujem da ću ikada voziti brže od 130, ali ako auto može brže zašto ga ne srediti. Inače auto lepo pali, radi mirno na leru, lepo ubrzava od 2000 do 3000 obrtaja i ne troši ulje. Turbina ne zviždi, niti se pale lampice. Radio sam veliki servis i između ostalog promenio protokomer i začepio ERG. Znam da ću morati kod majstora, ali me interesuje vaše mišljenje da me majstori ne bi "vozili" sa nekim kvarovima tipa: crkla turbina ili treba generalka...

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne dizne nisu čišćene, pitao sam jednog majsora da li treba da ih čistim, on mi je odgovorio da bi auto trokirao da su dizne začepljene. Razmišljao sam o tome da kupim neki od aditiva za čišćenje dizni i da ga ulijem u rezervoar, ali me je strah da nesto ne zaj... pa da bude posle što si čačkao kada ti je auto dobro išao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdravi majstora...Ima toliko finih razlika u prljavim i cistim diznama,a da ne pricam o onim ociglednim.Postoje menzure koje se kace na auto i za tri minuta znas da li su dizne zrele il nisu.Ne igraj se sa aditivima,samo skidanje,kontrola i ultrazvuk mogu da rese problem.A nasa nafta te cesto tera da posecujes majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na sugestiji, probacu da ocistim dizne. Zna li neko dobrog majstora u NS gde bih to mogao da uradim. Interesuje me takođe mogao da očistim turbinu u NS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažeš, ne pali se MIL lampica niti bilo koja druga.

Možda bi mogao pokušati sa dijagnostikom. ima nas ovde dosta sa potrebnim aparatima, adapterima, samo pronađi ko ti je blizu. Verujem da ćeš dobiti odgovor šta muči tvoj auto.

i ja sam imao sličan problem a rešio sam ga sam za 5 minuta

Edited by BigGLybra

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj protokomer sto si kupio i zamenio moze da ti pravi takav problem.

Ne zelim da te plasim ali moze i on da te zeza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz prvog posta ne mogu sa sigurnošću zaključiti od kad ne može preko 3k obrtaja, posle servisa i zamene protokomera i blokade egr ventila ili je to postojalo i pre toga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odmah po kupovini automobila otišao sam da radim veliki servis, tako da ga nisam ni probao. Zaboravih da kažem na leru lako prelazi 3000. U vožnji kada dođe do 3000 malo zastane, ugura 3500, ali se samo dere ne povlači. Pre ovog auta sam vozio golfa 2, tako da ne znam da li je to normalno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupio si auto a nisi ga prilikom probe digao na veće obrtaje, makar iz puste želje za blaženim osećajem lepljenja za sedište ???? :wallbash:

šalim se, naravno da svako ima svoj stil i način probanja auta

preneću ti moje iskustvo gde je simptom bio potpuno isti kao i tvoj, ali mislim da ti neće biti od pomoći jer si ti blokirao egr ventil (pod uslovom da je pravilno odrađeno).

i ja sam nedavno (pre 5 meseci) kupio lybru sa istim tim motorom, ubrzo mi se pojavio taj problem da normalno dodje do 3k i tada se upali mil lampa i tada nema šanse više ubrzati od toga. lampica se mogla ugasiti jedino posle kraćeg odmora sa ugašenim motorom, potom paljenjem i velikom turažom na nekih 4k obrtaja. tada motor normalno radi dok opet ne dosegne 3000 obrtaja i tako u krug. upravo na ovom forumu sam se informisao i sve me je nekako vuklo na egr ventil.

pošto mi mehanika nije strana, skinuo sam poklopac motora, rastavio solenoid ventila od njegovog tela i malo blejao :whistle: gledajući i tražeći sledeći korak, sve u strahu da ne napravim još veći problem :book: međutim, bilo je krajnje prosto. iz ventila je virila osovinica koja ustvari pokreće leptir klapnu samog ventila, a ona mi je bila totalno blokirana i nije se mogla ni pomeriti. tradicionalni srpski alat je rešio problem (ne, nije čekić u pitanju ;) )klještima sam je razradio gurajući unutra i izvlačeći napolje dok nije krenulo baš lako, i da ne ureknem, do sad funkcioniše savršeno, obrtaja koliko želiš :unworthy:

e sad,jesam li ti pomogao ne znam, ali možda nekom hoću.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti ali isti problem imam na svojoj bravi. Sve normalno povlaci ali posle 3000 obr ko da izgubi snagu,dere se i puno slabije povlaci.Posto ne forsiram svoj auto tolko mi ni ne smeta ali bi voleo da to resim a nikako da odem na dijagnostiku.

Rile je imao isti problem i do danas nije napisao kako ga je resio.

Ako resis ovo obavezno pisi.Inace i ja sam u blizini NS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...