Jump to content
Goran
tb dragons

Bravo - ventilator kabine radi sve sporije i sporije...

Recommended Posts

vrlo verovatno biksne na rotoru zaribale pa kako se greju tako usporavaju ventilator

Share this post


Link to post
Share on other sites

morao bi auto elektricar da ti to pogleda i utvrdi sigurno jer rekao sam da moze biti taj problem.ne znam koliko uzimaju za popravku ali drugi polovan bi trebao da bude oko 30ak evra

Share this post


Link to post
Share on other sites

gadno bez ventilatora narocito po ovakvom vremenu

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da makneš onu crnu plastiku koja je između šoferke i haube i po desnoj strani nađeš filter i vidiš da nije začepljen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista od toga.Samo jedan sraf se odsrafi i ventilator se malo zaokrene kontra kazaljci i napolju je.Onda mozes da gledas sta ti je ciniti.Znaci,demontaza ventilatora,oko 20 sekundi....rolleyes.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa ventilatorom kabine,

krči nešto u njemu i slabo duva

ili neće da se uključi i kada ga kvrcnem pokrene se, krči i slabo duva.

Skinuo sam ga i odneću ga kod majstora koji vikluje motore.

Ali imam jedno pitanje,

kada sam izmerio napon na utičnici ventilatora stalno je pokazivalo 11.9 na bilo kojoj brzini, uopšte se napon nije pomerao u odnosu na brzinu a kada je spojeno na motor od se vrti sporije i brže u zavisnosti od brzine.

Pa me interesuje na kom principu rade brzine kada je stalan napon na izlazu ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

po principu struje...

a ako krci pogledaj da nesto nije upalo tamo gde se vrti propeler list grancica mrtav vrabac i sl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kada sam izmerio napon na utičnici ventilatora stalno je pokazivalo 11.9 na bilo kojoj brzini, uopšte se napon nije pomerao u odnosu na brzinu a kada je spojeno na motor od se vrti sporije i brže u zavisnosti od brzine.

Pa me interesuje na kom principu rade brzine kada je stalan napon na izlazu ??

To si merio sa otpojenim konektorom sa ventilatora?

U tom slucaju je normalno da toi je napon uvek isti zato sto nema nikakvog opterecenja a sam instrument za merenje ima jako veliki unutrasnji otpor i prakticno je nikakav potrosac.

Spoj konektor na ventilator i onda meri napon u radu i videces da se menja napon.

Sto je veci napon,veca je i struja,samim tim i snaga a i brzina :)

A to sto nece da krene moze biti do cetkica ili da nesto mehanicki koci rotor motora kao sto je vec receno .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao ventilator od majstora,

kaže otišle četkice, ležajevi a kolektor se toliko izlizao da ako zameni četkice i ležajeve kolektor će izdržati jako malo, ventilator je iz 2006 god. što znači da je izdržao 6 godina. Auto je 2001 što opet znači da je prvi ventilator izdržao 5 godina.

Sledi nabavka drugog ventilatora,

polovni po otpadima 30e a novi 40e. Mislim da se polovan ne isplati po toj ceni jer se ne zna u kakvom je stanju.

Da li je vama nekada crkao taj ventilator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledaj dal tvoj ventilator ima veze sa ventilatorom od stila

hocu reci dal su isti. ako su isti imam ja jedan od stildze da ti dam za 15 eura ako ti odgovara cena i model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nisi resio problem probaj od Tipa mislim da je 100% isti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče sam vadio taj ventilator i ortak mi zamenio četkice,bile su se čak i pokidale ali srećom nisu oštetile kolektor,same četkice me koštale 2eura..

Edited by zlivuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim clanovima foruma. Od juce imam jedan problem pa rekoh da pitam, posto ovde vidim da ima jako puno vrsnih poznavaoca Fiata Bravo.

Naime problem je sledeci...

Posle promene antifriza desilo mi se kao i mnogim drugima da mi procuri mali hladnjak u kabini auta.

Kupio sam novi (doduse Kineski, nisam mogao da nadjem original), zamenjen je i sve je to ok, ali primecujem da mi ventilator mnogo slabije duva vazduh u kabini, nego pre zamene. Ventilator inace radi normalno ali jako slabo izduvava vazduh...

Da li je moguce da ga gusi novi hladnjak, mada mi se cini da su one sitne resetkice na novom malo redje nego na originalnom hladnjaku, pa mi je malo cudno...

Filter sam cistio pre mesec dana tako da nije do njega, a napominjem da je bolje duvao sa originalnim hladnjakom....

Zaboravio sam da napisem da je Fiat Bravo SX 2000god., 1,6 16v.

Hvala svima unapred!

Edited by miljanars
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaćeš i slabije grejanje jer ti kineski pored manjeg broja limčića ima i manji broj onih cevi. Tako da su kinezi i dalje preskupi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uopste mi nije palo na pamet da obratim paznju na broj cevi u radijatoru, istina je da slabije greje mada mi i dalje nije jasno zasto slabije izduvava vazduh...Ne skida mi se ponovo ceo radijator, da proverim, jer je dosta nezgodno za skidanje...

Posle ovog iskustva moj savet je izbegavati ove kineske radijatore u sirokom luku, jer ne da su preskupi nego se ne isplati stavljati ih uopste...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima!

Ventilator koji ubacuje vazguh u kabini auta (Fiat Brave) nece da se okrece. Malo sa rukom sam ga okretao ali teze se okretao. U najvecoj brzini (4) poceo je da se okrece, no ponovo je stao?!

Zato, molim va recite kako da demontiram ventilator (koji je postupak?) pa da vidim u cemu je stvar?

Unapred veliko hvala na pomoci!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventilatoru se prilazi iz kabine, kod suvozačevih nogu. Otkačiš konektor za napajanje, odvrneš šraf koji drži pero na kućištu ventilatora, povučeš/nakriviš donekle pero prema podu auta, zarotiraš ventilator u stranu na koju može da se zarotira i povučeš ga na dole ili sam ispadne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru g-ne misa-r.

Postoji samo jedno pero ili ih ima vise?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najprije zdravo svima!

E ovako decki, skinuo, tj, demontirao sam ventilator po preporukama g-na misa-r, ocistio sam bakarni kolektor rotora, procistio lezajeve i podmazao.

Proverio rotor okrecuci ga, i sve je bilo tako reci u najboljem redu!

Na kraju montirao sam ventilator u autu, kadam se osigurao da je sve na svom mestu, pustio ventilator da radi, no on i u najvecoj brzini nije se okretao?!

ne znam o cemu se radi? Zato ako neko ima ideju ili iskustva neka pomogne.

I jos ovo za kraj, na koje mesto u autu se nalazi osigurac za ovaj ventilator?

Unapred hvala na pomoci!

Edited by Petrus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...