FantomX 5 Posted November 8, 2011 Sve fercera, bez dima, ne proklizava nista, ali imam jednu Fantomsku pojavu Kada patosiram gas recimo u 4. ili 5. brzini sa 2400rpm, obrtaljka skoci - vrati se - pa opet skoci sa 2400 na 2700rpm. Sto je Fantomska pojava?Zato sto kvacilo ne proklizava, automobil ubrzava sve vreme i obrtaljka ceka brzinomer i kad se poklope onda nastavljaju zajedno, dakle ne proklizava kvacilo, turbina nabije tih 300-400rpm i ceka brzinomer pa nastavljaju zajedno.Ne gubi snagu ni sekunda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 865 Posted November 8, 2011 Previše snage Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted November 8, 2011 ^Da, ne mogu kazaljke da isprate Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 8, 2011 Samo se vi zahebavajte, koji tripovi, svaki put kad potopim ne verujem sta se desava - vrooom - brrr - vrooooom Dobih info da nije do mape, ce da iscackam ja to u mapi, ne moze da bude na shrafu sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted November 8, 2011 To što auto ubrzava naizgled ravnomerno nije dokaz da kvačilo ne proklizava. Ako ti i čuješ obrtaje motora koji pobegnu naviše pa se vrate malo unazad kao što radi i kazaljka, onda ti kvačilo nije doraslo zadatku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 865 Posted November 8, 2011 To se i na mom autu desilo jednom i samo tada, i to baš kada si ga ti vozio, tako da je nešto do tebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 634 Posted November 8, 2011 Ubacite u najviši stepen prenosa, ili jedan niži, idite konstantno okolo obrtaja gde je maksimalan obrtni moment i pritisnite papučicu do poda - ako obrtaji odu gore više nego što auto ubrzava, a spuste se brzo kada pustite gas, kvačilo definitivno proklizava.U nižim stepenima prenosa je jako teško utvrditi, kao i pri normalnoj vožnji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 8, 2011 To što auto ubrzava naizgled ravnomerno nije dokaz da kvačilo ne proklizava. Ako ti i čuješ obrtaje motora koji pobegnu naviše pa se vrate malo unazad kao što radi i kazaljka, onda ti kvačilo nije doraslo zadatkuNe vraca ih stalno sto je najgore - u 90% tih situacija obrtaljka istrci ispred i ne vraca se, recimo od 8 potapanja gas patos - u 1 ili 2 slucaja ode - vrati se - ode. Kada pustim gas u tom momentu, obrtaji padaju. Ne znam sta moze da bude.Probao sam metode neke, medjutim sve sto sam nasao da ispitam neispravnost kvacila je bilo neuspesno - dakle po tim proverama je kvacilo OK.E sad, ako nije doraslo zadatku, ne bi me cudilo. Ko zna kada je radjeno, kod mene nije 20kkm. Ako budem menjao, ima li neka bolja / jaca varijanta da pogura tork kako valja? P.S. Da, i Vuletovoj Bravuleti sam to uradio jednom, samo jednom dok sam je vozio, nakon toga se nije vise nikada desilo!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
podvarak 1 Posted November 8, 2011 Jbg, imas u autu kvacilo predvidjeno za 80 konja a sad imas 130 Mora tu neko pojacano kvacilo da se metne i sinter da se odradi na lameli Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 8, 2011 To to, mora se tjunira da valja Videcu kada dotera do duvara kvacilo da se istresem za nesto kvalitetno, ozenio sam kola pre verenice. Znaci necu ih menjati skoro, pa je red da se casti tjuningom na nivou. Otvoren sam za predloge - za sinter na lameli i pojacano kvacilo, ako imate predlog, samo napred. Nidzo, probacu ovu metodu veceras - koliko se secam ne pada brzo obrtaljka kada opustim gas, ali cu svakako cu pokusati pa cu pisem sta se desava. Hvala na sugestijama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 8, 2011 Nije fantomska to popusti korpa nadaj se uskoro crkavanju kvacila Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 8, 2011 De si bre doktore Sta da joj radim, makar jos ne proklizava valjano, moze da se tera do neke zamene... Ne moze da leti bas, a da ne strada nesto.Nego sto se tice sintera, znam za obicnu i varijantu sa federima koja je meksa za svakodnevnu voznju. E sad ne znam koliko se to uklapa u pricu sa plivajucim zamajcem i sa tim da i moje devojce vozi taj isti automobil?Da li pasuje recimo set kvacila sa Stila od 115ks koje je verovatno jace po default-u? Vidim da svi koriste ove Valeo setove, ima li nesto kvalitetnije a da moze "normalno" da se vozi, ne mora da bude semi sport varijnta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 8, 2011 Pa imas varijantu Malinica javi mi se pa da vidimo da ti napravi kvacilo mora jaca korpa ona je glavni problem kad stavis sinter tu vise nema laganog kretanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 8, 2011 Kada patosiram gas recimo u 4. ili 5. brzini sa 2400rpm, obrtaljka skoci - vrati se - pa opet skoci sa 2400 na 2700rpm. Sto je Fantomska pojava?To je proklizavanje lamele. Imao sam. To naravno ne znači da tvoja lamela ne može da nosi tvoj obrtni moment, ali najverovatnije proklizava. To se ivek bolje oseti kod čipovanog auta.Kod mene je bio semering druk ležaja. Propuštao je ulje ba je lamela bila masna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 8, 2011 (edited) Ima jedna stara izreka koja vazi za dizele, a glasi ovako...STAVI SINTER, BACI AUTO!!!Postoji jedan problem konkretno kod tebe, a to je sto se to neracionalno desava. Svako ko imalo razmislja shvata da kvacilo moze da proklizava na max. momentu, u prevodu dole na malim obrtajima gde se najvise torka prenosi sa zamajca na lamelu. To sto se tebi desava, je neki bug, jer motor ne dize obrtaje(tako si mi rekao) a na tabli stoji da su skocili. Ako imas pinjon na menjacu, pogledaj da se iscisti, ako obrtaje vuce sa ECU-a onda moze svasta da bude... pa cak i da sama obrtaljka pravi sxxxranje. Najbolje bi bilo da prikacis dijagnostiku, live parametre i da vidis da li se isto desava i na laptopu. Edited November 8, 2011 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 8, 2011 Sto sta mu fali? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 8, 2011 Sada htedoh i ja da dodam, ne ide SINTER na plivajuci zamajac.Doktore, moze info od Malinica oko eventualno cene toga ili ici na varijantu od Stila ako moze? Precnik lamele je 228mm kod JTD-a ja mislim, tako nesto.Znaci, sinter otpada u startu, sta dalje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 8, 2011 original lamela sa pojacanom korpom!!! Ali pazi, moze se desiti da trese na ubrzavanju jer to nije original vec je reparirana korpa pa moze svasta da se desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 8, 2011 Sada htedoh i ja da dodam, ne ide SINTER na plivajuci zamajac.Doktore, moze info od Malinica oko eventualno cene toga ili ici na varijantu od Stila ako moze? Precnik lamele je 228mm kod JTD-a ja mislim, tako nesto.Znaci, sinter otpada u startu, sta dalje?Ne znam cenu ali mozemo da odemo do njega da vidimo da napravi neku jacu korpu jer ona je ovde glavni problem.E sad pravio sam sinter set za audija rs4 koji ima plivajuci zamajac a 750ks i 600nm mu nije ubilo to kvacilo tako da pusti predrasude naravno udari na zamajac su mnogo veci i smanjuje se drasticno vek trajanja ali to radi i to odlicno.original lamela sa pojacanom korpom!!! Ali pazi, moze se desiti da trese na ubrzavanju jer to nije original vec je reparirana korpa pa moze svasta da se desava.To trese kad zamajac smirglas sam u garazi kad se dobro obradi nema sanse da trese Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 8, 2011 E sad stvarno... sa malinicevom korpom trese a sa fabrickom jok?! ...bar sam ja imao takva iskustva!!! Kod audija nije problem jer je on benzinac a kod dizela malo popustis kvacilo a on lupi i krece da skakuce!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 8, 2011 Zvao sam ja ove u Frenoteksu, rece majstor da JTD i sinter ne idu, eventualno samo lamela, korpu ne spominje, ali obradu zamajca da...Trese pa trese, na to sam vec navikao, previse bi atletike bilo da se obradjuje i zamajac u kompletu...Nisam pametan, da li bilo sta menjati sem seta kvacila - isti ide i na Multiplu od 120ks, pa ima valjda lufta za toliko. No svakako treba neko da pogleda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 8, 2011 Moras da naglasis kod "tvog" dizela,pitaj Ticbru da li njemu trese?Zvao sam ja ove u Frenoteksu, rece majstor da JTD i sinter ne idu, eventualno samo lamela, korpu ne spominje, ali obradu zamajca da...Trese pa trese, na to sam vec navikao, previse bi atletike bilo da se obradjuje i zamajac u kompletu...Nisam pametan, da li bilo sta menjati sem seta kvacila - isti ide i na Multiplu od 120ks, pa ima valjda lufta za toliko. No svakako treba neko da pogleda...A na sta ti naleze lamela osim na korpu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 8, 2011 Ivanu ne trese, to znam, ali nisam znao da je radio kod njega. Ali znam da je stavio obican zamajac umesto plivajucega. A u automobil je ulozio vise nego sto kosta da ga kupis...Varijante sa obicnim umesto plivajuceg zamajca bih izbegao svakako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 8, 2011 Mora sve da se obradi u kompletu jer ako ostavis neravan zamajac kao da nista nisi uradio.Ivan je izbacio plivajuci zamajac jer postoji mogucnost ugradnje obicnog em dugotrajniji em jeftiniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 865 Posted November 8, 2011 Postoji i ovde mogućnost ugradnje običnog, ali koji delovi trpe taj višak onda? Quote Share this post Link to post Share on other sites