slaki84 1 Posted July 6, 2012 pozz drustvo evo sad sam se registrovao i htjeo bi nesto da podjelim sa vama mozda nekome bude od koristi.... inace zovem se Sladjan i iz Republike srpske sam.... znaci ovako na Doblu mi je riknuo rele grejaca za koji na otpadu traze 50 evrica i ja sam uzeo nov rele grejaca od golfa 2 za negdje oko 7 evra i upasovao ga u ovaj fiatov sto je riknuo za sada radi samo sto mi racunar i dalje javlja problem sa grejacima mada mi to za sada nesmeta bitno je da doblo pali .. mislim da se ovo moze primeniti i na druga vozila osim doblaevo i sliciceto je tip releaa evo probni rad posto sam vidjeo da radi, odlemio sam nozice sa ovog golfovog i iskoristio samo plocicu i sve ljepo spakovao u kutiju od ovoga sto je riknuo i time sam iskoristio sve dzekove nista nisam sjekao a sto se tice povezivanja evo slicice u paintuizvode A i B treba odlemiti na plocici i na te izvode zalemiti dvije zice koje vode na golfov rele tj rasklopiti golfov rele i pratiti gdje su na plocici zalemnjene dvije tnke zice i odlemiti te dvije tanke i na plocicu zalemiti ove dvije zice sto idu na izvode A i B i nije bitno te dvije zice koja ide na A a koja na B samo je bitno da 85 ide na 85 i 86 na 31... ako se ko razumije u elektroniku bar malo skontace potrudio sam se da objasnim i nadam se da nisam zakomplikovao ako kome sta nije jasno neka pita...pozz svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
punto2dizel 0 Posted December 25, 2012 Meni ne radi ta kutijica na Puntu 1.9D, Dolaze kriterijumi ok, cuje se ono "tuk" ali ne dodje napajanje na same grejace, Da li ovo vase je primenjivo u mom slucaju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasco011 0 Posted December 27, 2012 To bi trebalo ispitati,kabal od grejaca do releja a potom i sam relej.Vidim kazes da odradjuje,da li je prijavljivao gresku?Ako nije moze da bude i sam kontakt u releju desava se da da od rada zasmercuje i napravi sloj patine na kontaktima.Nemoj se zaletati dok se ne proveri tacno sta se desava mozda je samo do toga,ako ne prijavljuje gresku samo treba to proveriti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
odejan 4 Posted January 7, 2013 u vezi relea ,vidim da si procitao moj post i postavio mi laink do ove teme zanimljivo,volio bih da mi objasnis i neke stvari oko onoga sto je obelezeno u "nastavku"sto je uokvireno kvadratom ,,,,,ustvari interesuje me uloga tog čipa ako znaš,,,,slazem se stobom u vezi onog mog opisa.da se moraju izvlaciti zice ali ima tu i jedan" + u svemu tome"rele nikad neradi dok nije ispod nule,tj nerade ni grejači automatski im se produzuje vek ,ne opterecuju akuu, i drzis prekidac relea koliko ti i kad ti hoces ustvari samo kad su hladniji dani.i prakticno samo ono jutarnje paljenje ili eventualno kad stoji 4 5 sati onda opet malo zagrejem.....voleo bih da mi pojasnis onaj izvod za termostat i led koja je njegova ulogu na releu golfa......mozda bi se to dalo u ovom naseem slucaju za nesto iskoristiti.prakticno sta se tu sad desava das kontakt rele golfa odradjuje posao jel tako ,koliko dugo su ukljuceni grejaci sa njim ,mislim vremeski....znaaci uvek i zimi ileti rade grejaci jel tako....nije to lose i sa originalnim releom i zimi ileti rade grejaci i nije na odmet a mozda i je kazu da pezo ni ne pali grejace dok nije ispod nule ....stace kad pali i kad nije hladnio i bez njih.......no ipak svidja mi se kombinacija samo jos da je smisliti kako zajebati ecu da ne blinka i da ne javlja gresku Quote Share this post Link to post Share on other sites
slaki84 1 Posted January 11, 2013 Il Nuovo.... e ovako ja ne znam koliko inace doblo drzi grijace upaljene uglavnom kod mene se ugasi lampica na instrument tabli i tek posle 4-5 sec se cuje rele sad da lito doblo brljavi pa ugasi lampicu ranije ili rele od G2 drzi duze od orginalnog. Koliko sam ja skonto golf nepali grijace ako je motor topao zato ima taj izvod sto sam oznacio kao termostat i ima zaseban termostat na bloku motora koji prati temperaturu ja sam taj izvod premostio sa otpornicima. Slazem se sa tvojim radom najjednostavnije izvuces taster i palis kad hoces.Da ..ova oznaka led to je samo ona lampica za grijace na instrument tabliDa ako se cuje tuk provjeri da liti uopste dolazi napon na ovaj sraf desno http://i.ebayimg.com/t/ALFA-ROMEO-147-156-GT-FIAT-DOBLO-STILO-1-9-2-4-BOSCH-GLOW-PLUG-RELAY-0281003018-/00/s/MTIxNlgxNjAw/$%28KGrHqFHJE!E88,mKty3BPVL7Wt,OQ~~60_58.JPGtu bi trebalo uvjek da ima napona al ti ipak daj kontakt ako nema napona provjeri osigurace ako ima onda su ti losi kontakti unutar relea.....valjda sam bio od neke koristi pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
odejan 4 Posted January 13, 2013 nemogu tacno da kazem da grejaci uvek rade na autu.......mozda sam to negde procitao ali vidi i posle gasenja lampice neko vreme jos ti rade grejaci samo ti lampica daje do znanja da je sve ok i da tada kad se ugasi otpocnes sa startovanjem,i za vreme startovanja oni jos uvek rade ,to vreme koje ti posle gasenja lampice kazes da ti se posle 5 10 sec tek cuje ono tuk to je i u redu-to je ustvari vreme za koje se predpostavlja da se treba startovati motor.......ako sacekamo da se cuje ono tuk pa tek tada startujemo motor to nije dobro,jel tad kada si cuo taj zvuk rele je odkacio igrejaci su poceli da se hlade.....ovako treba da izgleda u ispravnom stanju1 das kontakt grejac zatrepti sekund dva ugasise to je ok2 pali masinu3 kad upalis auto rele radi jos par sec4 samo ako nesto nije u redu sa grejacima ili releom lampica grejaca ponovo trepti dobrih 20 sec (na multipli)a verovatno i kod tebe jel rele je isti on je i za druge modele namenjen pise na njemu 4 5 6 cilindarski motori fiat ne znam da liima sa 6 od auta mozda neki jaci kombi ili mali kamion pa i tamo stavljaju taj rele a navodno da i jos neke firme ugradjuju jtd motore........u jednom postu mi je neko napisao da taj rele moze dase nabavi i za 20 e ali ovi nasi na otpadima deru ko da nisu normalni ali opet dobro to i ovako funkcionise kad bih imao jos jedan sjeban rele uradio bih i ovu tvoju verziju ovo mi deluje ok kako si uradio.......ja kad sam kupio auto uvek sam cekao da rele tukne onda sam tek poceo paliti auto(pogresno) cim se lampica ugasi i pokaze na dislpleju ok "pali" a tek kad upali on posle par sec gasi grejacekad su jake zime -20(posto su nammotori 2 do 3 k km)nije lose kad rele otkaci ponovo skinuti kontakt i zapoceti ponovo dogrejavanje uglavnom ja kad grejem rucno drzim taster dok ne upali znaci i za vreme verglanja sto isto i rele radi dok je ispravan,ovaj tvoj post mi se svidjs samo su slike nekako mutne i pomalo me neke stvari zbunjuju zbog toga ali sema je ok i rekao si da ces napisati u nastavku ulogu onok markiranog dela sa relea pa cekammm......pozdrav kolega i ostalo drustvo........ Quote Share this post Link to post Share on other sites
slaki84 1 Posted January 16, 2013 ja sam to objasnio samo sam los u objasnjavanju " te izvode A i B treba odlemiti na plocici i na te izvode zalemiti dvije zice koje vode na golfov rele tj rasklopiti golfov rele i pratiti gdje su na plocici zalemnjene dvije tnke zice i odlemiti te dvije tanke i na plocicu zalemiti ove dvije zice sto idu na izvode A i B i nije bitno te dvije zice koja ide na A a koja na B samo je bitno da 85 ide na 85 i 86 na 31" kad rasklopis rele ima sve da ti bude jasno nema nikakve nauke imas brojeve i znaci 85 ide na 85 a 31 na fiatovom releu ide na 86 na golfovom releu i naravno izmedju 86 i "T" na golfovom releu ide ovaj otpornik ja sam stavio oko 800 oma a moze +-200oma tolerancije taj otpornik glumi ovaj termostat sto sam rekao da se na golfu nepale grijaci ako je topao motor. Ovo A i B ces da skontas kad rasklopis svoj rele. Ja samo mislim da su tebi samo kontakti otisli na releu tako da ti ovo nista nepomaze. A slike sam slucajno pravio dobro ih uopste i ima nisam se odma sjetio da slikam sa fotoaparatom 1 Bouz reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites