Ko godine brojiii, starosti se bojiii ...
Pa dobro, ne baš svi ...
Isti osećaj imam kad sednem u duplo slabiji auto stariji 5 godina od tvog, i mislim da je ipak to samo do glave.
Ako si zadovoljan autom, a očigledno jesi, nemoj da se opterećuješ nego vozi i uživaj, jer
Ravnjanje glave, hidrotest glave da se vidi da nije negde pukla. (kada se vec skida glava ja bi zamenio i gumice i vodjice ventila). Dihtung glave i ako je do toga, kada se sve to zavrsi, radice kao sto je i radio. Naravno dodas na to i zemenu filtera, ulja i antiftiza.. Sto se tice cene, pitas majstora ili okrenes telefonom neku masinsku radionicu i pitas za cenu rada toga sto treba da se odradi na glavi motora i dodas na to ruke majstora.
Autobusi: FAP Sanos S14 (FAS) i FAP Dubrava D14 (TAZ) Kamioni: FAP 1313 i Mercedes Benz LP 1113 (FAP sklop). Na sajmu Kasne 70-te
@Bouzidi malko i na neki drugi forum,nisi nam zanimljiv.