to eventualno zavisi od sistema. vozio sam nivu na plindzu multisekvent devet godina. ona doduse startuje automatski na benzin uvek, i sam se plin prebaci posle par sekundi. i bilo je po vise meseci da je ne provozam na benzin i sve okej, oba goriva.
skodu nedavno sam prodao, nju sam vozio od 2009. primitivni/prosti venturi plin. ona recimo je zgodno da se provoza malo i na benzin jer ona membrana na karburatoru se brze rasusi kad je suva, nego kad je malo benzin kvasi. al' i nju nije sad bas da sam nesto redovno vozio, to kao jednom nedeljno na benzin. uredno cepa na oba sistema, bas me nedavno pretek'o novi vlasnik u njoj -kaze ide (mu) k'o zmaj.
edit: ono sto ide na ganglije je (standardni komunisticki) pilicarski pristup svemu i svacemu u nasoj zemlji - pa i to pilicarenje, to jest pravljenje budalama nas ljudi-gradjana/korisnika sa atestima i reatestima boce i celog sistema.
*da li mozete da zamislite koliko je moj drugar - nemac, rodjeni nemac bio ubedjen da sam lud, kad sam recimo pokusao da mu objasnim da mi je drzavni organ izdao atest za plinski uredjaj od 10 godina, a onda se neko setio da moze malo dase isharaci raja - pa je uveo da retroaktivno vazi novi propis o valjda boci na sedam i uredjaju na pet.
I ubi se covek da mi objasni da ja to sigurno nisam dobro skontao, kao okej, ako su uveli novi propis, on vazi od momenta donosenja, ali ti imas atest na deset godina i na tebe ce poceti da se primenjuje tek kad to prodje.... -alo nemce glupavi, ovde bre vladaju kumunisticke bitange, to jest njihova deca - nije ti ovo tvoja naci-austrija/nemacka -on se covek smejao (i i dalje misliio da ga zahebavam). -chale mu je btw bio ss-ovac, ranjen na istocnom frontu...