Sigurno imam preko 35k sa Akebono standard diskovima i Galfer HP plocicama na kolima. Kod mene se ne trose brzo jer 'vozim motorom' a koce kao i prvog dana.
Kad udje stroka hoce malo da skripe, a ovako bez zamerki, zakivaju ozbiljno kad zatreba.
Lepo je dekirs reko, klotara na forumu koja najbolje koci
Kretao sam u Beograd iz Ivanjice ali mi grejanje nije radilo pa je cale uzeo karton i stavio ispred hladnjaka kako ne bi duvalo hladno, medjutim kada sam krenuo uzbrdo malo duze da vozim verovatno nije lepo radio pokazivac temperature koji sam konstanto gledao pa je temperatura pokazivala normalnih 90 stepeni, upalila se lampica za ulje odmah sam zakocio ali se auto sam ugasio. Kada sam izasao video sam da motor dimi (ne znam da li je dimio kao da se nesto zapalilo ili od prstanja antifriza jer je crevo hladnjaka zbog pritiska spalo i voda se prosula)
Auto je bio pregrejan zbog tog kartona da bih kasnije saznao da je uticalo sto je hladnjak bio zapusen (inace temperatura napolju je bila oko 0 stepeni). Sacekao sam 2 sata dok se motor ohladi kako bih sipao vodu, vratio crevo i oterao do najblizeg mehanicara koji je lepo nabio crevo hladnjaka i zamenio antifriz. S njim sam istestirao auto koji je normalno radio pa sam s njim taj dan i otisao u Beograd normalno i sutradan se bez problema i vratio 200km u jednom smeru. Sutradan nakon povratka iz Beograda mama je primetila da auto ne pali iz prve i radi losije a vec dva dana nakon toga gotovo da nije mogao da upali a kada se cak i hladan pri paljenju malo odvije cep za vodu, voda prsti i izlazi, beli dim ide iz auspuha i naravno tesko pali (kada upali radi relativno normalno ali antifriz curi i svetluca lampica motora) ali nisam primetio da je pomesao vodu i ulje na meracu, majstor je zamenio hladnjak i rekao je da je najverovatnije dihtung glave otisao. Zanima me koja je otprilike cena ravnjanja glave motora i ako ima jos nekih trosaka sem samog dihtunga i da li ce motor normalno raditi posto neki pricaju da nikad nece raditi kao sto je radio.