-
Who's Online 10 Members, 0 Anonymous, 667 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
38012
Total Topics1096335
Total Posts
-
Our picks
-
Recikliraj i uštedi!
neshaoct posted a topic in FCA Srbija - Vesti,
Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.
''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria.
Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji.
Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.- 0 replies
Picked By
neshaoct, -
Stellantis zabeležio snažan rast prodaje tokom 2023.
neshaoct posted a post in a topic,
U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.
U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).
U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.
Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.
Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.Picked By
neshaoct, -
-
FIAT predstavio New Fiat 600 Hybrid, novi nivo elektrifikovanog ''Italijana''
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''
- The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.
MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.
Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
Alfa Romeo svetska premijera Doživite poseban trenutak sa nama - 30. avgusta u 17 časova
neshaoct posted a post in a topic,
Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.
Doživite ga sa nama...Picked By
neshaoct, -
FIAT potvrdio da je vodeći brend kompanije Stellantis u prvom polugodištu 2023. sa globalnim rastom od 10%
neshaoct posted a post in a topic,
U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:
''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.
Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.Picked By
neshaoct, -
-
Alfa Romeo objavio rekordne poslovne rezultate za prvih 6 meseci 2023. na globalnom nivou
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.
Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%). Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%.
Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.
U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.
Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''
Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
-
-
Popusti, pogodnosti, akcije
-
Aktuelni postovi
-
Neka ti je srećna kupovina. Vidim ja da je Bravo u pravim rukama. Majstoričav si, znaš šta treba, i hoćeš da ga središ. Tako da, samo napred. Dobićeš svu pomoć na forumu. Dežim ti palčeve za sređivanje, i i dovođenje u željeno stanje. Bravo je lutka, i slažem se za sve oko Guze...;-)
-
E pa konacno je moj… auto koji je dugo unazad jedino dolazio u obzir kao naslednik puntise Naime, nekad sam imao brava starog koji je, nazalost, zavrsio u saobracajci sa totalnom stetom. To je bio prvi auto kupljen namenski za mene, i u to vreme(pre 12 godina) takodje bio jedini koji je dolazio u obzir zbog dizajna, i za moj ukus prelepog dupeta Nakon njega sam jedno vreme vozio sta je kad bilo slobodno u garazi, vise motore, onda su na red dosle studije… i poslednjih par godina majcinog punta koji je pripao meni. Puntisa kao nov, dan danas ima svega 71.000 na satu. Nikad nista sem redovnog servisa tipa ulje i plocice nisam pipnuo na njemu, nikad nista sem benzina nije trazio. Dobro je pa ostaje i dalje u porodici, vratio se u svoju nekadasnju garazu caletu u ruke, inace se ne bih tako lako oprostio od njega. E sad, zasto bravo 2 kao jedini izbor... pa valjda zbog brava 1(zato sam ga i spomenuo gore), akcenat je na mom ukusu, ja sam tip koji voli te obline na zadnjici, kom je npr golf 5 lepsi od golfa 6 itd... i kad god vidim ovog na ulici pomislim "uhhh jbte kako lepo dupe ima" kao da je ispred svog vremena, jedno deceniju mladji... drugi razlog, porodica fiatista smo godinama i ne izlazi mi se iz tog klana, treci, mislim da je best buy auto i da za taj novac tesko moze da se dobije lepsi i te klase. A zasto taj motor? -pa zato sto dizelase ne volim, niti smo ikad u porodici uopste imali ijednog dizelasa, nekako na njih gledam kao na cadjave traktore(da se ne uvredi niko sa foruma, jednostavno moja licna predrasuda koju je tesko izbaciti iz glave ), a zasto bas t-jet... pa mislim da je 90ks malo za tu karoseriju od tone i 200, a i nikad nisam imao turbaka, pa da probam jednom u zivotu... i mislim da vise bez necu ni uzimati Naime, kako ovo cudo ide.... dizelas u telu benzinca, vrti i rezi kao benzinac, zakucava iz patosa kao dizel, trosi malo kad se "lize gas" ali ume i da srkne kao 5.0 kad se stisne Nisam jos stigao da ga ljudski uslikam iako je vec 10ak dana kod mene, ali evo par iz oglasa i sa slepke: Klasika, uvoz svica, vozila baba do pijace ali ga je malo zanemarila u zadnje vreme Sto se enterijera tice, stvarno je kao nov izuzev koze volana i rucice menjaca. Sedista stvarno nova da mi je cudno kako su ocuvana ovako, i ako je uradjeno dubinsko da se nigde nisu podrapala... moguce da je imao neke navlake. Bio je nepusacki auto, upaljac nov i vidi se po njemu da niakd nije zapalio cigaru, nebo takodje novo kao iz fabrike. Na njemu felne 16-ice sa zimskim gumama, dobio letnje 17-ice. Ali ne lezi vraze, nakon obavljene kupovine ga isterujem na put da ga popnemo na slep i pravo na tehnicki, cujem nesto puklo kad sam silazio sa ivicnjaka. Gledam nema nista, aj ne obracam paznju, natovarimo ga... prodje auto tehnicki ali mi covek kaze da je pukla leva opruga. Naknadno sam primetio da ima vibracije izmedju 80-120kmh, samo na dodavanju gasa. Kriva poluosovina, skolski primer... a to niti sam mogao da vidim niti da probam neregistrova auto bez sredjenih papira tim brzinama(isao je na ime kupca). Nista, kod majstora koji samo trapove radi, nove obe opruge, potvrdjeno je da je kriva desna poluosovina i narucena je odmah druga, cekam da stigne. Opruge zamenjene, optika trapa uradjena i sad su se i te vibracije drasticno smanjile, cak jedva i da se osecaju, ali svakako poluosovina ide nova. Sa novim oprugama je auto mnogo kruci, stabilniji, sad je povozan bas kako i treba da bude. A i visi je dobrih 5cm, nisam mogao ni na jedan ivicnjak da se popnem a da ne zakacim Visina pre i posle zamene opruga, na slikama cak i ne izgleda toliko drasticno kao uzivo Utvrdjeno je jos i da ne valja donji levi nosac motora i zbog toga u prvoj malo pomeri rucicu menjaca kad se popusti kvacilo. Bice sredjeno zajedno sa poluosovinom, ostalo na trapu je sve super, nista ne lupa itd. Ona sam ga malo zakacio na dijagnostiku. Turbina definitivno radi svoj posao, u voznji nagura do 0.8-0.9 bara na trenutke cak, sto je koliko znam odlicno a ovaj auto. A i vidi se po voznji, jeste da sam pre njega vozio 60ks, ali on prosto ujeda E sad, jos jedan problemcic: naime, obrtaje on drzi lepo, stabilno, na 800 u leru i nema nikakvih varijacija, prede kao sat itd... ali imam osecaj kao da ih sporo spusta. Jednostavno mi se prilikom saltanja zadrzi malo na obrtajima jer ne obara odsecno. Na dijagnostici sam primetio da trottle position stalno stoji na 13% kad je pusten gas sto mislim da ne bi smelo. Planiram za pocetak da ocistim klapnu, probacu bez skidanja kao sto sam radio na bravi, kompresor ili breake cleaner, neko da turira i prskaj... do sad je uspevalo, ako ne skinucu je skroz i detaljno ocistiti. Ako to ne uspe, da li je moguca neka kalibracija uz pomoc MES-a i sl? Pitanje 2: za prvu lambda sondu imam ocitavanja, a kod druge konstantno stoji n/a. Check engine ne svetli, nema nikakvih gresaka na dijagnostici, potrosnja mislim da je normalna(sestom na 80 drzi 6,2-6,5, neke mesovite voznje u proseku 7,5 po bordu, al cim se malo pritisne gledam kazaljku kako pada, ide i na 15, ali to ne racunam ). Da li ovo znaci da je druga u kvaru ali nije toliko bitna ili je sve kako treba? Da li uvek pali check engine kad neka lambda zeza ili je moguce i ovo, da nema nikad nikakvih gresaka, cak ni privremenih u memoriji, a da lambda ne radi? Dalje, jos pri kupovini auta sam video da pusta antifriz na termostatu. Mislio sam da je na crevu jer je tu bilo mokro, ali ispalo je da je pukla plasticna pipica. Svakako ni termostat nije bio dobar vec je stalno bio pothladjen motor, tako da su dve muve jednim udarcem resene. Na vernetovom termostatu je plasticna zamenjena metalnom: Problem resen, drzi pola i sve je sad suvo. E u autu je sad toplo, ali samo na suvozacevoj strani, naravno famozne klapne(o tome cu tek da mislim, iscitao sam teme po forumu i vec me je zabolela glava... dobro je da bar klima radi a leve su ostale na hladjenju, dolazi toplo vreme pa cu o tome da mislim na jesen Mada i ovako je banja u autu kad se zatvori leva strana, jedino sto soferku slabo odmagljuje jer ne prebacuje gore). Sad sta sam uradio od estetskih sitnica: Kljuc skakavac koji je bio u katastrofa stanju prepakovao u novo kuciste: Znak, standardno propao na svakom... kupio drugi i prelepio: Kupio mu tipske patosnice(vec sam ga dobio sa platnenim, neka ih kao dupli vid zastite od prosipanja kojecega, leba ne traze sto se kaze ): Sto se volana tice, kao privremeno resenje je otpadala neka navlaka jer se onda vidi unutrasnja strana volana a i tu je na nekim mestima bio oguljen, pa sam probao sa ovom navlakom na sniranje. Prvi put sam to radio, nije ispalo bas sjajno ali nije ni lose. Svakako bolje nego sto je bilo a ici ce nekad u buducnosti volan na presvlacenje svakako: Rucicu menjaca nisam uspeo da nadjem kod nas zamensku, kao ima drugacije kacenje pa im se ne zeza s tim, pa sam slucajno nasao od fiat dobla na ali-ju za neke sitne pare, videcu kad stigne da li moze da se nabudzi, za te pare se isplati rizikovati... Ali sam zato nasao kozicu menjaca, domaca proizvodnja, tipska za brava. Uklapa se savrseno, svi prorezi su kao na fabrickoj: Sto se enterijera tice u planu je jos tipska multimedija sa rikverc kamerom i to je to, sve ostalo je kao novo. A sto se mehanike tice, prvo sledece na listi je veliki servis, da se zavrsi to sa poluosovinom, klapnom i nadam se da je za sad to to. Veliki servis cu raditi sam, ako se ne varam alat za zupcenje pase od brava 1.2 16v i vec ga imam(a i koristio sam ga, dokumentovano na forumu ), ali otom potom...
-
Je’l nema veze sto je ovaj Exide 640A, a original 815A ?
-
U tamnijim bojama nije los. Ono sto mene uzasava je volan i centralna konzola. Volan je kandidat za nagradu odvratnosti i jeftinoce, bar za one osnove pakete.
-
Da, mogu biti solje amorta, slican je zvuku koji opisujes.
-
-
Topics
-
Today's Birthdays
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".