Ako nemas zamerki, zasto ga menjati?
Drzi se onoga sto ti radi posao. Sustinski moze bolje ali sta je bolje?
Total je velika kompanija ali i Petronas je isto.
Ako bi isao na bolje, onda bi to verovatno bio neki Motul kao prvi izbor, Shell, Castrol, Eneos... Bas siroka tema da bi se pricalo sta je bolje, a i postoji na forumu. Neko na Nisotecu vozi, a neko ne silazi ispod Motula i zadovoljni obojica. Bitno da ulje ispunjava specifikacije za zadati motor. Sam brend je licna preferenca.
Ja recimo vec sigurno 150.000km minimum vozim Wolf ulje iz gazele ( Generalni sponzori relija) i nemam zamerki dok pojedini ljudi kazu da je dobro samo za ispiranje motora. Zato sam pitao na pocetku posta, zasto bi menjao nesto na sta nemas zamerki?
Za 25k idu OE plocice, to je cena, aftermarket nikako.
Nego da pitam, posto spomenu ovlasceni servis. Ko ovde odrzava auto u ovlascenom servisu a da mu auto nije nov tj. jos uvek u garanciji pa je istom i primoran. Ja mislim, niko.
Prosto, cene originalnih delova u ovlascenoj mrezi servisera nisu humane. Pa za jednog Tipa, originalne plocice su kostale ~15k din, disk po komadu 10ak hiljada takodje. To niko normalan nece da plati, pogotovo fizicko lice.
Pa abs je da tako kazemo "prost" sistem. ( tri cinioca) Centrala abs dozira pritisak kocione tecnosti (u delicima sekunde) preko signala koji dobija od ecu, a ecu taj signal dobija preko citaca.
Iskljuceni citaci, nema signala, nema abs.a. Tockovi blokiraju na jakom kocenju.
Ako poredimo cene održavanja (neki osnovni godišnji trošak) onda to ispadne ovako otprilike Mali servis 2.2 mjet 30k 1.6 i 2.0 mjet 14k Veliki servis 2.2 mjet 70k 1.6 i 2.0 mjet 40k Registracija 2.2 mjet 90k 1.6 i 2.0 mjet 40k Kad smo razmatrali Giuliu, otišli u ovlašćeni da nam drugar da cene servisa, delova tipa homokinetički, ležajevi, diskovi, pločice, ramena itd itd, cifre nisu bile ni malo naivne a u skladu su sa brendom i dotičnim modelom, a tek delovi šasije ako ne daj Bože treba novi (ako nemate kasko), posebna priča. Na svu sreću ima pojedinih delova tipa polovni farovi, maglenke itd na oglasima po prihvatljivim cenama. Ovo je za da kažemo standardne Giulie, neke osnovne verzije. Koliko se sećam, Neša reče da je za njegovu zadnje pločice platio oko 25k dinara, neka me ispravi ako grešim, kapiram da nisu standardne. Sve u svemu, ko hoće Giuliu, mora će malo više da se otvori , al uživanje nema cenu. Послато са SM-S926B помоћу Тапатока