Jump to content
Goran

 

 



  • Our picks

    • Recikliraj i uštedi!
      Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
       
      Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.

      ''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria. 
       
      Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji. 

      Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.
      • 0 replies
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.

      U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).

      U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.

      Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
       
      Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.
    • Post in Fiat 500X / Fiat 600
      Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama  gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.

      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''

      - The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
      Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.

      MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
      U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.

      Doživite ga sa nama...
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima. 
      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:

      ''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
       
      U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
       
      Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.

      Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.

      Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
       
      Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%).  Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%. 
       
      Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
      Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.

      U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.

      Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
      ''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Mercedesima ocigledno ponovo odgovaraju niske temperature, a Hamilton je bio najbolji na oba danasnja treninga. Spoljna temperatura je navodno bila samo 10 stepeni. A sutrasnje kvalifikacije i nedeljna trka, bice odrzani u identicnom terminu kao danasnji 2. trening (7h po nasem, a 22h po lokalnom vremenu).   Hamilton predvodio Mercedesov 1-2 na prvom treningu u Vegasu     Vozači Mercedesa su imali prednost na obe komponente guma u prvih sat vremena na stazi. Početak prvog treninga je obeležila veoma pažljiva vožnja od strane svih vozača pošto je staza bila izuzetno klizava i prljava. Niko nije imao samopouzdanje, a nije bilo ni lako zagrejati gume u hladnijim večernjim uslovima. Vremena su u prvih 20 minuta bila čak preko 5 sekundi sporija od prošlogodišnje pol-pozicije, a poredak se konstantno menjao kako je ko pronalazio samopouzdanje. Većina je na početku koristila srednje-tvrde gume, dok su vozači Red Bula jedini bili na mekoj komponenti od samog starta. Hamilton se nakon prve trećine treninga ustalio na vrhu sa vremenom 1m36.927s koje je dosta dugo stajalo kao najbolje. Njemu se nakon nekoliko pokušaja na desetinku približio Rasel, dok su Lekler i Sajnc bili iza njih u poretku sa većim zaostacima. Polovinom sesije se većina vozača povukla u garaže, ali ne pre nego što su prvo Gasli, a potom i Noris uspeli da se probiju ispred dva Ferarija na treće i četvrto mesto mesto, pola sekunde iza Hamiltona. U drugoj polovini treninga smo gledali vozače na mekim gumama i ponovo je bilo potrebno vreme da se pneumatici zagreju na optimalnu radni temperaturu. Hamilton je konačno smenjen sa vrha 18 minuta pre kraja kada je Lekler vozio 1m36.430s, ali se on nije dugo zadržao na vrhu pošto je uzdrže Sajnc vozio 1m36.218s i pored gužve u poslednjem sektoru. Ispred vozača Mercedesa su potom skočili i Pjastri i Magnussen, a uslovi na stazi su nastavili da se konstantno poboljšavaju. Lekler se potom još jednom našao na vrhu, ali je Noris ubrzo vozio pola desetinke brže, pa se onda on posle dugo vremena našao na čelu. U samom finišu sesije su se i vozači Mercedesa pojavili na mekim gumama, a Rasel je skočio na vrh sa 1m35.619s, dok je Hamilton ostao 9 stotinki iza svog kolege. Ipak, sedmostruki svetski šampion je u samom finišu sastavio još jedan dobar krug i sa vremenom 1m35.001s je završio sesiju kao najbrži. Noris je ostao na kraju skoro punu sekundu iza dva Mercedesa, dok su iza njega bili Lekler i Verstapen, koji je u samom finišu sesije uspeo da napreduje. Sajnc je bio na sedmom mestu ispred Alonsa, Pjastrija, Gaslija i Pereza koji su kompletirali prvih 10.     Preuzeto sa: pole-position.rs     Hamilton ponovo najbrži na treningu u Vegasu     Mercedesu očigledno ponovo odgovaraju niske temperature i to se jasno videlo, bar u simulaciji kvalifikacionog tempa. Vremenski uslovi su na drugom treningu ostali slični onim sa prvog. Staza je bila još hladnija, ali ambijentalna temperatura je i dalje bila oko 10C. Hamilton je na početku drugog treninga nastavio tamo gde je stao na prvom nakon što je postavio vreme 1m135.805s i istakao se na vrhu, a sledili su ga Hulkenberg i Rasel. Potom je Rasel vozio nekoliko izuzetno brzih krugova i bio je među prvima koji je danas spustio vreme ispod 1m35s. Njega su u tim trenucima po vremenima najbolje pratili vozači Ferarija. Sajnc se tako u jednom trenutku našao na vrhu, a do kraja prve runde krugova na srednje-tvrdim gumama je najbolje vreme od 1m34.476s imao Lekler, nešto manje od dve desetinke ispred Rasela, dok je Sajnc bio još desetinku sporiji. Rasel je bio prvi od vodećih na mekim gumama na drugom treningu i odmah ih je iskoristio pošto je polovinom sesije vozio 1m34.015s. Hamilton je posle svog kruga na mekim gumama bio dve desetinke sporiji, ali je par minuta kasnije Sajnc razdvojio Mercedese, dok je Lekler ostao malo iza Hamiltona. Sledeći na stazi na mekim gumama je bio Noris i on je prvi put postavio najbolje vreme na treningu, ujedno i krug brži od 1m34s. Ipak, Hamilton je odmah vratio Mercedes na vrh sa 1m33.825s i to je, ispostavilo se, na kraju bilo i najbolje vreme na treningu. Dvadesetak minuta pre kraja smo imali crvenu zastavu pošto je Albon morao da parkira svoj bolid. On je do tog trenutka bio zaglavljen u garaži zbog problema sa sistemom za dovod goriva, ali situacija očigledno nije bila potpuno rešena. Srećom, on se parkirao na dobrom mestu na stazi tako da prekid nije dugo potrajao, pa su svi imali na raspolaganju još 19 minuta. To vreme je naravno iskorišćeno za testiranje trkačkog tempa, a vozači su ostali fokusirani na srednje-tvrde gume. Hamilton je tako i na drugom treningu ostao najbrži. Noris je bio drugi ispred Rasela, dok su onda sledila dva Ferarija predvođena Sajncom. Gasli je bio sjajan na šestom mestu ispred Magnussena, Pjastri je bio tek osmi, dok su Hulkenberg i Cunoda kompletirali prvih 10.     Preuzeto sa: pole-position.rs
    • Pa jesam video koliko izdrzavaju, on menja cesto auto ali Nikola ne, njegovi svi idu dugo, K.k..s takodje, godinama vozi onu Hondu a cipuju je bar jednom nedeljno, traze joj limit Na kraju ja sam ovo uzeo iz cistog cefa, nije mi bas bilo neophodno da je imam, pre sam pikirao nekog Abartha ili eventualno Giuliu, vozice se neko vreme pa na oglase, kao da cu i ja nesto da je cepam, po nekad da me mine zelja ili kad mi se prokurci neki saudijac ili das auto...
    • @knezevic76  tempo racing team service u visnjickoj probaj kod njih, vidjam ozbiljne trkalice i jednom prilikom sam prosle godine hteo golfinja da malo optimizujem ali rekli da ne rade, mozda kraj radnog vremena ili previse zauzeti zbog odmora i sl. Drugar je radio davno kod njih u onda zlatna vremena i dugo postoje. Verujem da bolje od njih nema u srbiji.  Bilo bi dobro da ako neko zna nesto vise podeli na nekoj od adekvatnih tema jer bih tamo definitivno odrzavao i tjuningovao autic.
    • ti si video sta je radio ali ne i koliko je to izdrzavalo
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Jaarul Hades
      Jaarul Hades
      (35 years old)
    2. lauda 077
      lauda 077
      (47 years old)
    3. Markokm
      Markokm
      (40 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...