-
Who's Online 15 Members, 1 Anonymous, 872 Guests (See full list)
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
37985
Total Topics1094796
Total Posts
-
Our picks
-
Recikliraj i uštedi!
neshaoct posted a topic in FCA Srbija - Vesti,
Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.
''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria.
Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji.
Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.- 0 replies
Picked By
neshaoct, -
Stellantis zabeležio snažan rast prodaje tokom 2023.
neshaoct posted a post in a topic,
U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.
U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).
U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.
Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.
Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.Picked By
neshaoct, -
-
FIAT predstavio New Fiat 600 Hybrid, novi nivo elektrifikovanog ''Italijana''
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''
- The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.
MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.
Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
Alfa Romeo svetska premijera Doživite poseban trenutak sa nama - 30. avgusta u 17 časova
neshaoct posted a post in a topic,
Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.
Doživite ga sa nama...Picked By
neshaoct, -
FIAT potvrdio da je vodeći brend kompanije Stellantis u prvom polugodištu 2023. sa globalnim rastom od 10%
neshaoct posted a post in a topic,
U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:
''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.
Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.Picked By
neshaoct, -
-
Alfa Romeo objavio rekordne poslovne rezultate za prvih 6 meseci 2023. na globalnom nivou
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.
Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%). Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%.
Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.
U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.
Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''
Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
-
-
Popusti, pogodnosti, akcije
-
Aktuelni postovi
-
Ove godine smo bili u Kronplatz, Brunico, Italija, Južni Tirol. Suštinski, to je više Austrija nego Italija, sve je dvojezično, više ljudi priča nemački / austrijski nego italijanski ali ima i italijana. Ko voli da skija, ovo je pravo mesto za to. Veliki izbor lakih, srednjih do dosta teških staza. Par dana pošto smo se vratili, tamo se vozio Audi kup, tako da ima baš veliki izbor staza. Put do tog skijališta je dobar, laganom vožnjom, sa pauzama i zadržavanjima na granicama je do 12 sati. Ko voli, može da stigne i dosta brže, mi nismo žurili ali nekih većih problema nema. Najveći deo puta je AP, do nekih stotinak km kroz Au i It do dolaska na odredište je magistrala, dobro obeležena, čista i kvalitetna (nema rupa, kolotraga i sl. gluposti). Početne staze i celo skijalište se nalazi na 2200 mnv. Snega ima dugo i dobro su pripremljeni ukoliko treba da veštački osneže staze. Mi smo imali sreće, bilo je lepo i hladno vreme a par nedelja pre toga je napadlo više nego dovoljno snega za odlično skijanje. Organizacija skijališta je takva da ima više polaznih mesta za dolazak na vrh. Mi smo bili smešteni u Bruniku, ali i iz drugih mesta se dolazi žicom do vrha (gondolama). Ne sećam se baš naziva, mislim da ima Perka, St. Vilige ili tako nega mesta, ali je princip isti, parking blizu žice, penjanje i skijanje. Parking košta 1€ po satu ali ne može da košta više od 8€. Podrazumeva se da imaju pokretne stepenice do gondole, gumirane podloge, mesta za rentanje /čuvanje opreme, toaleti, kafići... Mi smo nosili svoju opremu pa ne znam tačne cene, ali verujem da ima negde na internetu da se pronađe. To je generalno za naše uslove dosta skupo (ovde nisam proveravao ali u AU je koštalo 150€ za 7 dana da čuvaju moju opremu). Ja ove godine nisam skijao jer sam povredio koleno, pa pošto ne skijam, bilo mi je glupo da kupujem skupi ski pas samo da bi se popeo i eventualno provozao gondolama. Oni su i za takve našli rešenje u vidu "poene" (tačkica). Svaka žica / godnola nosi određen broj "tačkica". Za 150€ se dobija 2100 tačkica i prenosive su (mogu dvoje - troje da se popnu i spuste sa istim "ski pasom") Na samom vrhu imaju kao centralni restoran i mesto za odmor, toalet, karabinjere, spasilačku službu, mesto za kupovinu / rentanje opreme, ski škole .... Toalet je besplatan u tom centralnom delu i vrhunski čist, veliki, dok se u drugim restoranima plaća 1€ ili je besplatan sa računom iz tog restorana (bar kod za skeniranje pri ulasku). Ima veliki broj zaposlenih hrvata, srba, bosanaca i albanaca. Uglavnom svi znaju engleski ali bez problema može i na srpskom da se sporazumeva. Isto tako i na samom skijalištu ima puno ljudi iz ovih naših država. Ja sam, recimo, mogao da prepoznam srbe / srpkinje po tome što recimo, ako vidiš ženu sa pačijim ustima - srpkinja. Ako vode psa - srbi. Ako su lepi, visoki - srbi - hrvati - bosanci. Ako vidiš da ima metar ipo, talijani. Plavi, plave oči, nemci ... baš se vidi razlika Ili, ako vidiš da neko puši na mestu gde za to nije mesto, srbi - crnogorci. To je samo moje iskustvo, ne znači da je tako generalno, ali ja sam tako video, pa sad, da ne ispadne da generalizujem, al jbg, tako je - kako je. O stazama ne mogu mnogo da pričam, video sam ih uglavnom iz gondole i slušao decu kakav su njima utisak ostavile. Ono što je evidentno je da su staze jako široke, odlično propremljene, bez hupstera čak i posle podne, da ima zabavnih delova, vožnje kroz šumarke, da ima ski park za preskakanje, vožnju kroz tunele ... Mom sinu se izrazito svideo deo gde se meri vreme i gde snimaju kamere koje su tamo postavljene. Imitacija takmičenja, sa onom žicom na startu, zastavicama i sl. Skenira se ski pas, registruje i onda snimak i vreme se mogu preuzeti. Isto tako, može se videti koliko puta si se spustio, najveća razlika nadmorske visine, gde si sve vozio u kom periodu itd. Vrhunski. Cene i usluga. Cene ski pasa su dosta visoke (za naše uslove, verujem da su po Evropi slične). Deca do 16 godina su (ne sećam se više) oko 30 ak € po danu ako se kupi 5 + dana. Za odrasle je oko 72€ dnevni pa se smanjuje cena ako se kupi 3 + dana. Obzirom na uslugu, možda zvuči mnogo, međutim nudi nezaboravno iskustvo za ljude koji vole skijanje. Cene u prodavnicama u tom gradu Brunico su iste kao u Srbiji a mnogo toga je i jeftinije. Recimo, hleb baget košta 49 centi a u Srbiji je 88 dinara i više. Sve je jeftinije osim, recimo voća. Ja ne znam da li sam išta video da je skuplje nego kod nas. Stim, što je kvalitet hrane daleko bolji tamo nego ovde (pišem o velikim trgovinskim marketima Bila, Spar, Lidl, tamo malih i nema). Mleko ima ukus mleka, meso je crvene boje... neverovatno. Mi smo večerali u piceriji koju drži albanac sa Kosova. Otac zna srpski, odlično, deca ne, svi rade tamo. Porodična pica, ogromna, 1,5 l koka kole (kao, porodični obrok, koji smo jedva pojeli) košta 22 ili 23€ ne saćam se, dao sam 25€, bili su više nego uslužni. Na primer, pošto je pica velika, pitaju te koju hoćeš. Pa recimo možeš da uzmeš četvrtinu kaprićozu, četvrtinu margaritu, a drugu polovinu sa nekim kebabom ... vrhunska ... Mislim da se zove Bucko ili tako nekako (možda Bata) nije ni važno. Cene smeštaja, isto tako, zavisi šta čovek očekuje i šta želi. Mi smo bili smešteni u apartmanu sa doručkom. 6 dana za porodicu 615€ baš da vidim gde ovde ima za te pare Istina, to je bio jedan od najjeftinijih u samom mestu Brunico, ali po okolnim brdima i selima može se naći i jeftinije, sa ili bez doručka. Razume se, postoje i hoteli ali su za moj dojam, previše skupi. Mi svakako nismo previše bogati i to nisam ni uzimao u obzir ali recimo da je dan, za četvoročlanu porodicu, sa dva obroka od 200 - 250€ najjeftinije pa na gore do par hiljada. Ono što je veoma važno, jeste da smo mi bili u nekoj međusezoni, kada se njima završava zimski raspust pa je sve bilo jeftinije (smeštaj i ski pas). Ko želi da ide, ne bi bilo loše da obrati pažnju na to, jer su manje gužve i jeftinije je. Cene u restoranu na samom skijalištu jesu malo skuplje ali ništa dramatično. Recimo da tri obroka, dovoljna za nas četvoro, čak i više nego što bi trebalo da pojedemo ne prelaze 50 ak € sa sve slatkišima, pićem ... Naravno, može se potrošiti i više, ali nema potrebe, ako ne želiš da se prejedaš. E, supa je baš skupa. 8 - 9 € za tanjir neke supe ... e jbg... ali zato 15€ bečka šnicla i prilog, dovoljno za dvoje odraslih.... Štrudla sa jabukama (obrok, bukvalno) 8€ Espreso 1,8€ Dupli, duplo Pivo 4 - 5€ Vino 5 - 8€ (mala flašica). VODA 0,5l - 3€ Prodavnice ne rade nedeljom, a radnim danima do 20:00 sati. Svuda u gradu su biciklističke staze i parkinzi za bicikle. Recimo na žel. stanici i autobuskoj stoji parkirano uvek po 50 ak - 100 bicikala. Ljudi koji dolaze tu da rade, dođu javnim prevozom i odatle idu na svoj posao, vrate se i tu parkiraju bajseve. Prelepo. Da ne zaboravim, kada se kupuje ski pas, ima mogućnost kupovine za jedno skijalište (Kronplatz) i za sva skijališta u regiji. Onda je u cenu uključen i prevoz vozom do skijališta tri doline i još neka. Mi to nismo koristili, nismo bili dovoljno dugo a i sama deca skijaju, pa je onda nezgodno, suviše su mali da bi mogli da idu sami, da menjaju prevoz i sl. Pri rezervaciji smeštaja, dobili smo e mail sa nekim bar kodovima, koji su služili da možemo da koristimo njihov javni prevoz, besplatno dok smo tamo (važi za dane dok platiš smeštaj). Super fora, nije vezano za ski pas, jednostavno, smešten si tamo i ne brineš o javnom prevozu. Taj prevoz služi i da te vozi do i od skijališta, mi to nismo koristili, ali je vrlo lepo, ko ne želi da plaća parking ili nema svoje vozilo. Sve u svemu, vrhunsko skijalište, nije nedostižno za plaćanje, ukupno sa troškom putovanja možda 30 ak % skuplje nego Kopaonik, ali mislim da to nema veze jedno sa drugim, ni u kom smislu.
-
-
Topics
-
Today's Birthdays
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".