-
Who's Online 0 Members, 0 Anonymous, 961 Guests (See full list)
There are no registered users currently online
-
Member Statistics
-
Forum Statistics
37987
Total Topics1094902
Total Posts
-
Our picks
-
Recikliraj i uštedi!
neshaoct posted a topic in FCA Srbija - Vesti,
Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.
''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria.
Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji.
Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.- 0 replies
Picked By
neshaoct, -
Stellantis zabeležio snažan rast prodaje tokom 2023.
neshaoct posted a post in a topic,
U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.
U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).
U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.
Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.
Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.Picked By
neshaoct, -
-
FIAT predstavio New Fiat 600 Hybrid, novi nivo elektrifikovanog ''Italijana''
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''
- The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.
MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.
Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
Alfa Romeo svetska premijera Doživite poseban trenutak sa nama - 30. avgusta u 17 časova
neshaoct posted a post in a topic,
Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.
Doživite ga sa nama...Picked By
neshaoct, -
FIAT potvrdio da je vodeći brend kompanije Stellantis u prvom polugodištu 2023. sa globalnim rastom od 10%
neshaoct posted a post in a topic,
U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:
''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.
Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.Picked By
neshaoct, -
-
Alfa Romeo objavio rekordne poslovne rezultate za prvih 6 meseci 2023. na globalnom nivou
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.
Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%). Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%.
Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.
U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.
Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''
Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
-
-
Popusti, pogodnosti, akcije
-
Aktuelni postovi
-
Neki prvi utisci sto se tice test voznje i pregleda od pre 2 vikenda i neka zapazanja za ova ukupno 3 dana kracih voznji: -Dovoljno agilan za ono sto nam treba. Istina, atmo motor, znam sta je i kako se vozi (imali Volvo 1.4 75ks i vozio sluzbenu Nivu 1.7) Sa oko 320kg prosekom opterecenja za 4 osobe za vreme test voznje zadovoljan sam ubrzanjem, ne ljulja se mnogo, dobar je osecaj u krivinama i solidno prenosi 'osecaj sa puta' (ne bas kao kod Brava, malo je 'ubijen' osecaj sa asfalta sa servo volanom) Mekano je trimovan, upija fino neravnine i rupe. Nisam nabadao rupe da bih testirao u kakvom je odnosu na npr Duster mk2 sa kojim idemo po terenu ali sam osecaj je sa dobro upija neravnine i nema onaj zvecuci ili glasniji tup zvuk gde se vidi manjak izolacije. Sigurnosni sistem za pracenje trake radi dobro u smislu 'ping pong' u okviru saobracajne trake, ne drzi sredinu. I ofc pisti naravno. - Motor se ne cuje previse kada je do 6000rpm tj kod max snage, dok kod Brava je bilo ono...dranje u fulu. Bas je razilka u izolaciji a i verovatno sto je benzinac. Motor na testu je presao tad oko 35k. Pri 130km/h se vrti oko 4100-4200rpm i po tada vozenom danu sa solidno vetra, bez muzike, nije bilo previse buke. Vrlo podnosljivo i prijatno, sto je i draga konstatovala, iskreno sam mislio da ce se vise cuti. Rekao bih da mu fali i 6b za kruziranje autoputem al...sta je tu je. Ni Bravo je nije imao pa mi je bilo ok na 2400-2500 rpm pri 130km/h. -Vrata mu se zatvaraju bas onako top. Lagano, prigusen blago tup zvuk, recimo kao kod nekih skupljih modela. -Gepek vrlo velik, oko 450L, s tim da kadica gepeka ima 2 nivoa. Uzeo sam polovni rezevni tocak pune dimenzije tako da samo moze na prvu, najvisu poziciju. Za nas troje i vise nego dovoljno mesta za stvari. Inace ide set za reparaciju pneumatika, a originalni rezevni tocak se doplacuje 40k dinara sto je svakako no-no opcija. Ako kroz neko vreme naletim na jeftin tocak smanjene dimenzije, uzecu ga cisto da imam i drugu poziciju u gepeku. Gepek ima po jedno bocno udubljenje sa svake strane, koje zavisno od pozicije daske gepeka, moze biti duboka ili plica. Moze da se stavi bukvalno svasta u te otvore. - Menjac vrlo precizan, kratak hod, uporediv sa npr vagen grupacijom (vozimo 2021 Caddyja sluzbenog i octaviju A5 i recimo da menjac tako lagano klizi iz brzine u brzinu). Prebacivanje u R je bez spulne ili pritiska na dole kao kod npr Vagena, vec samo kao u 6b. Automatski se pali veliki ekran sa dinamicnim linijama za parking, cija je kamera dobra. - Prostor unutra....kad sednem iza sebe imam bar jos 15cm do sedista. Ozbiljno mnogo mesta ima pozadi, veoma komforno se sedi. Sto se tice visine, momak sto je isao sa nama iz prodaje je ~190cm i imao je na pretek mesta pozadi sto se tice udaljenosti od krova. Druga osoba koja bi upotpunila kilazu mozete nagađati ko je U praksi, kad stavim auto sediste i mali sedne, noge su mu oko 10tak cm udaljene od sedista sto je odlicno, jer u Bravu je moralo sediste zub napred i zena nije bas sedela najkomformnije, posebno zbog centralne konzole. Da ne spominjem kako je sedela iza mene dok smo isli na more kada je decak bio jos manji...sedela ukoso sa nogama sa svojih 180cm visine, a ja inace vozim sa solidno vertikanim naslonom. Ofc po dolasku u GR ili CG bila je solidno ukocena taj dan. - Ulaz i izlaz iz auta je odlican, bas se siroko otvaraju vrata, a 'bubreg' kod putnika nazad nije uopste velik da bi otezao ulaz. - Svetla, za mene preporod za nocnu voznju. Linija snopa je bas dobro nivelisana i lepo se vidi 'preklop' izmedju farova. Pozicije su bas dobro uradjene i iskreno se odlicno uklapaju u dizajn auta. Dodatno sto je visok (klirens oko 16.2cm) i lepo rasipa snop po putu. Nema maglenke u ovom paketu opreme, na zalost, inace idu H8 halogene sijalice u njih. - Kvalitet materijala i enterijer. Volan je eko koza, lepo uradjena, perforirana bocno, gore bez perforacija. Komande su zaista prijatne pod rukom, nisu stura plastika kao kod npr Dustera mk2 i veoma lepo leze pod prstima, zaobljeni su tasteri i blago izdignuti/spusteni jedni u odnosu na druge. Mekan pritisak bez povratnih tonova. Ventilacioni bocni otvori kao da su iz mecke ili audija uzeti, okrugli, pijano black plastika. Cela tabla je fazon kao kod Brava, imitacija karbona sa imitacijom prosivenog dela, bas se dobro uklapa i daje osecaj da je skuplji nego sto jeste. Infotaiment je ogroman, displej jeste za nijansu sporiji, al ako mi verujete, odziv mu je brzi nego kod mene na Samsung A12 telefonu. Komotno cita mp3 sa 64GB usb-a u FAT32 formatu. Precizan je sa dodirom. Ima mehanicke tastere za ventilaciju (+/-) i za paljenje tj gasenje ventilacije (posebno dugme znaci), temperaturu (nema prikaz u stepenima vec samo horizontalni prikaz od hladnog (plavo) do toplog (crvenog), grejac z.stakla, max defrost soferke, vracanje na prvobitni ekran (ili stavljanje u stand-by infotaimenta, u smislu da se ugasi i ima samo sat pokazan). Pokazivac za temperaturu je iskreno bolje sto ima samo toplo-hladno, da ima iskreno neke brojke mislim da bi bilo previse na ekranu. Meni licno vise ovako godi. Sedista su stof, prijatna pod rukom, deluju kvalitetno uradjena, tvrdja su al opet fino udobna i bocna potpora je dobra, dosta bolja nego u Bravu sa obicnim sedistima. Pozadi plici dzepovi. Podesavanje u 4 ose ruckama, naslon takodje na rucicu, ne na tockic. Centralni naslon za ruku je, po meni i za mene, idealno postavljen. Bukvalno ruku naslonim na isti i mogu da saltam brzine, cenim da ce mi biti od koristi za duzi put. Inace je solidno dubok unutra, nije hladjen prostor. Tapacirunzi su kombinacija eko koze sredina, a gore i dole finija reljefna plastika, koja se bas lako brise i deluje otporno na ogrebotine (tvrdja je). Hromirani detalji od plastike duz vrata i kvaka od aluminijuma mislim. Inace moze ruka zaista komotno da se nasloni na tapacirung dok se vozi levom rukom, dobro su podesili poziciju tog dela. Komande za prozore..pa tu su negde izmedju dacije, fiata i vagena. Bolji od Dacije, nisu ostri sa ivicama i nekako nemaju osecaj grube i jeftinije plastike a opet nisu ni previse mekani, neka sredina. Recimo blize Fiatu naginju nego Vagenu gledajuci kvalitet izrade istih. Deo oko menjaca je bas lepo uradjen estetski, detalji aluminijuma ofc na plastici ali veoma lepo uklopljeno i prijatno pod rukom. Ventilator kabine je malo bucniji kod najjacih vrednosti ali zato i pravi ooozbiljnu promaju. U bukvalnom smislu. Pozadi nema otvore za ventilaciju na centralnom stubu, vec 2 usb-a i to je to. - Preglednost..paaa pozadi nije bas idealna. Zadnji prozor je malo suzen i to pojede preglednost, mada zato i ima kameru. Bocno je dobra, ima solidne 'usi' od retrovizora i pokriva dosta. Bocno (mrtav ugao) je dobro pregledan kad se okrenete, nema da vas doceka previse debeo B stub pa se nista ne vidi. Pozicija vozaca je po mom misljenju dobra, obzirom da i u L200 se visoko sedi, cak i vislje nego u ZSu. - Bocni retrovizori su samozatvarajuci i za sad nisam nasao opciju da se to iskljuci. Ne, ne nervira me, nego samo sam mislio da ima tu opciju Mogu se manuelno zatvoriti na dugme ako se npr uparkirava u uzan prostor (pomeranjem rucice) ali ne i da se iskljuci opcija auto-zatvaranja. - Klasicna rucna kocnica sa diskovima pozadi. Jeeej ! A sad malo negativnog - Nema osvetljenje pozadi za putnike kao ni ladice kod suvozaca. - Volan podesiv samo gore-dole. Ok, za mene je i to dovoljno, nasao sam poziciju al da li je idealna, to ce jedino duzi put da pokaze. - Start stop glupost. Sreca, cim se da kontakt moze se iskljuciti prostim klikom na dugme koje je kod menjaca i onda startovati motor. - Aku ima 2g garancije, pri tome Varta. Oh well... - Steta sto nema elektrohromatski unutrasnji retrovizor. Bas bi bilo strava u ovoj opremi, taman da upotpuni. - Gepek nema rucke tj hvataljke za vezivanje tereta kao kod npr Brava. - Obaranjem zadnjih sedista pod nije bas idealno ravan. Pa dobro, mogu ziveti sa tim. - Android auto/Carplay je moguc povezivanjem samo kablom. Moracu da porucim sa Alija bezicni adapter za povezivanje od citavih 12-14e. -12V nema u gepeku Za sad toliko, dosta od mene za ovo malo eksploatacije auta Nisam vam ja ko kolega moron koji izvrne auto naopacke i da review za 5 min pregleda ili axic koji ceni gume posle 10m voznje , oni su pro.
-
Cestitke na kupovini, da te sluzi fantasticno mnogo, mnogo godina!
-
A pa da, eno ga sedi u posti vec 5 dana, cekam da neko uvidi paket 1.5 atmo motor s pogonom na lanac, 4 cilindra, 5 brzina manualac + raketa mod, 106ks i mislim 141Nm. Mislili smo da uzmemo i najjacu opremu (Luxury) koju pokrece 1.0 turbak, 3 cilindra sa takođe pogonom na lanac, 6 brzina automatskim CVT menjacem. Taj ima zaista brdo opreme ali svi ti primerci su na lageru od pre usvajanja ovog GSR2, tako da nista od te novije sigurnosne opreme nemaju i iskreno, to nas je odbilo od kupovine istog. Mislim, imaju nesto od te sigurnosne opreme poput BLSP (senzor mrtvog ugla) ali iskreno smo zeleli ovaj paket sa auto-kocenjem. Redaljka, pa nadam se u neko dogledno vreme, nadolazeceg vikenda tesko ali vec onog narednog je moguce. Previse se stvari gomila u 1-2 nadolazece nedelje u pozitivnom smislu
-
Videh ranije po testovima da su imali atmo cetvorocilindras i mali turbo trocilindras sa direktnim ubrizgavanjem (+ BEV globalno). Da ime uslika bar jos i menjac, sami bi odgonetnuli. Mada po cajgerima i odakle krece crveno polje na obrtaljci mirise na ovo prvo. Nego, cek' bre da vidimo najbitnije - kada zove da casti, tj. kada ce biti standardno forumsko razgledanje iliti cuvena "redaljka" .
-
By alfini0507 · Posted
Cestitke na novom mezimcu! Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
-
-
Topics
-
Today's Birthdays
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".