-
Our picks
-
Recikliraj i uštedi!
neshaoct posted a topic in FCA Srbija - Vesti,
Do kraja godine građani imaju priliku da zamene stari auto novim modelom Fiat Tipo uz Fiat Eko Bonus
Crossroad Adria, članica OMR grupe, lansirala je kampanju Fiat Eko Bonus, tokom koje su građanima Srbije omogućene ekonomske pogodnosti za recikliranje automobila i zamenu starog za novo Fiat Tipo vozilo. Akcija daje mogućnost da svako ko kupi model Fiat Tipo, uz recikliranje starog ili zamenom polovnog automobila, dobije popust od 2.000 evra.
''Fiat Eko Bonus inicijativa u Srbiji u fokus stavlja ekološki aspekat pri kupovini automobila, svest o mogućnostima, potrebi i značaju reciklaže za očuvanje životne sredine, ali i finansijskim pogodnostima za svakog ko želi da postane vlasnik novog vozila. Mislim da su ovakve akcije bitne jer zaista podižu svest kod ljudi da je moguće da svako od nas doprinese očuvanju životne sredine, a do sada je zahvaljujući Fiat Eko bonusima u Srbiji reciklirano više od 14 hiljada vozila'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor kompanije Crossroad Adria.
Zamena po principu ''staro za novo'' moguća je za ograničenu količinu vozila Fiat Tipo za koju kompanija Crossroad Adria odobrava specijalan FIAT eko bonus. Bonus u iznosu od 2.000 eura moguće je iskoristiti do kraja godine, ukoliko se novi Fiat Tipo kupuje uz reciklazu ili zamenu staro za novo. Radi se o vozilu sa najvišim nivoom opreme - style tech. Aktuelni su i različiti vidovi finansiranja od poznatih auto kredita, preko finansijskog lizinga do opcija dugoročnog renta. Kontinuirani napor ka podizanju svesti o očuvanju životne sredine uspešno se i prethodnih godina sprovodio sa reciklažnim centrima za Fiat vozila, zahvaljujući kojima je do sada reciklirano više od 14.000 vozila u Srbiji.
Sve informacije o vozilu i uslovima kupovine, kupci mogu saznati kod ovlascenih dilera iz naše prodajne mreže.- 0 replies
Picked By
neshaoct, -
Stellantis zabeležio snažan rast prodaje tokom 2023.
neshaoct posted a post in a topic,
U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.
U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).
U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.
Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.
Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.Picked By
neshaoct, -
-
FIAT predstavio New Fiat 600 Hybrid, novi nivo elektrifikovanog ''Italijana''
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''
- The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.
MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.
Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
Alfa Romeo svetska premijera Doživite poseban trenutak sa nama - 30. avgusta u 17 časova
neshaoct posted a post in a topic,
Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.
Doživite ga sa nama...Picked By
neshaoct, -
FIAT potvrdio da je vodeći brend kompanije Stellantis u prvom polugodištu 2023. sa globalnim rastom od 10%
neshaoct posted a post in a topic,
U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima.
Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:
''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.
Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.Picked By
neshaoct, -
-
Alfa Romeo objavio rekordne poslovne rezultate za prvih 6 meseci 2023. na globalnom nivou
neshaoct posted a post in a topic,
Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.
Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%). Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%.
Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.
U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.
Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''
Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.Picked By
neshaoct, -
-
-
Popusti, pogodnosti, akcije
-
Aktuelni postovi
-
Da se spomenik za života podigne Borku npr. od strane udruženja prodavaca polovnjaka (ako postoji ) jer je izgleda ozbiljan broj ljudi ubedio da je bolje kupiti polovnjak sa 250k-300k-400k kilometara nego onaj sa 100k-200k. I to iste ljude koji su do pre godinu dana pričali da su polovnjaci sa tom kilometražom (250k-300k-400k) loši automobili... i da neki preprodavci baš zato onda obaraju km na ispod 200k. Već je kačen ovaj deo na Forumu, ali meni uvek zanimljivo da se pogleda opet:
-
By knezevic76 · Posted
Au kakav mutant , bože me sačuvaj Sent from my SM-S926B using Tapatalk -
Zver u lepotici Sedamdesete godine prošlog veka su one koje uglavnom ne pamtimo u pozitivnom svetlu, barem kada razmišljamo o čistokrvnim sportskim automobilima. Posle nekoliko decenija izuzetno dobre ekonomije širom sveta i limitiranim zakonima šta se (ne)sme, odjednom smo ušli u vremena koja su obežila naftna kriza i sve oštrija regulativa na temu bezbednosti i nivoa dozvoljenih izduvnih gasova. To ne znači da nam sedamdesete godine nisu podarile velikane, jer setimo se samo modela kao što su Lamborghini Countach i Ferrari Daytona, a današnje izdanje zanimljivosti dana posvećujemo jednom baš takvom četvorotočkašu. Zvao se Alfa Romeo Montreal i vratio je italijanskog giganta u centar pažnje. Iako je Alfu uvek pratio imidž da je lepa, brza i svakako poželjna (bez obzira šta dežurni kritičari imaju da kažu), realnost je takva da je firma takođe uvek bila jednom nogom u grobu. To se pretežno odnosilo na posleratni period kada je kupovna moć u razrušenoj Italiji bila izuzetno slaba, a kupcima je ekonomičnost bila bitnija kupovna karakteristika nego brzina. Alfa donosi tešku odluku da se povuče iz šampionata Formule 1 nakon 1953. godine i fokusira se na to da konačno obnovi narušenu finansijsku stabilnost. Mnogi će reći da je marku spasio model po imenu Giulietta, koji se prodavao izuzetno dobro, a slična situacija je usledila i sa naslednikom nazvanim Giulia. Finansijski oporavak je označio da Alfa ponovo može da se takmiči u profesionalnom auto-moto sportu, a za našu priču je najbitniji model Tipo 33 i njegova drumska konfiguracija 33 Stradale. Ne zato što je imala neke velike povezanosti sa Montrealom iz naše priče, već je predstavila trkački motor radne zapremine 2,0 litra sa osam cilindara. Razvijen je od aluminijuma i u trkačkom izdanju je isporučivao fantastičnih 270 konjskih snaga, a kako je Alfa morala da napravi određeni broj primeraka za uličnu upotrebu, sve da bi zadovoljila pravila za homologaciju, odjednom se rodila ideja da takav agregat bude ugrađen i u novi sportski automobil. Premijera je trebalo da se održi u kanadskom gradu Montrealu i to na sajmu nazvanom Expo 67. Na ovoj lokaciji i u ovoj manifestaciji je učestvovalo čak 62 države i svaka od njih je trebalo da predstavi neko delo po čemu se izdvaja u svetu. Italijani su smatrali da bi sportski model sa značkom Alfe Romea bio izuzetan pokazatelj njihove kulture, a dizajnerima i inženjerima je dato jako malo vremena da kompletiraju vozilo do zvaničnog otvaranja 1967. godine. Na sreću Italijana, posao je dopao nikoga drugoga do velikog Marcela Gandinija u samostalnoj dizajnerskoj kući Bertone. Automobil je imao neka zaista posebna dizajnerska rešenja, kao recimo takozvani NACA usisnik iznad farova (mnogi su ih karakteristikovali kao „uspavane farove“), čime su bili u neku ruku vidljivi čak i sa gornje strane, dok je zadnji deo bio u dugačkom stilu festbeka. Spomenućemo da takve linije nisu bile dostupne samo radi izgleda već su imale i aerodinamičnu svrhu. Mnogi detalji će kasnije biti precrtani na novitetima širom sveta, od Lamborghinija pa čak i do Plymoutha. Međutim, koliko god delovao impresivno izvana, novitet je zapravo nastao od otpataka drugih vozila. Primera radi, i šasija i 1,6-litarski benzinac su pozajmljeni od Giulije. Zanimljivo je da ovaj kupe originalno i nije imao ime, ali kako je debitovao u Montrealu, na kraju je oslovljen sa istom oznakom. Više nego odlične reakcije publike su naterale italijanskog proizvođača vozila da odobri i serijsku proizvodnju. Dok se stil nije izmenio u većoj meri u poređenju sa konceptom, najveću promenu smo mogli da vidimo ispod haube. Tamo se sada nalazila drumska verzija spomenutog trkačkog motora V8, a radna zapremina je povećana sa 2,0 na 2,6 litara. Montreal je na taj način oslobađao 200 konjskih snaga dok je menjač bio petostepeni manuelni. To je bilo dovoljno za ubranje od nule do 100 km/h za 7,4 sekundi i maksimalnu brzinu od 220 km/h. Serijski automobil je zadržao ime Montreal, a zanimljiv je podatak da smo takvu značku mogli da vidimo samo na jednom mestu i to na pepeljari. Spomenućemo da je enterijer bio jednako revolucionaran kao i ostatak vozila, sa kvalitetnim materijalima i dopadljivim stilom. Oni koji su imali prilike da ga voze su rekli da pruža idealnu kombinaciju sportskog luksuznog automobila. Reći ćemo da je dužina iznosila 4.220 milimetara, a visina tek 1.205 mm. Iako će Montreal posedovati i zadnja sedišta, ona su bila toliko mala da u većini slučajeva ne bi bila dovoljna čak ni za malu decu. Školjku je inače proizvodio Bertone, da bi automobil onda bio poslat u Alfinu fabriku u Torinu na konačno sklapanje. Premijera je zakazana za Salon automobila u Ženevi 1970. godine i reakcije publike su i ovaj put bile izuzetno dobre, mada slabije nego u Kanadi. Nekima je smetalo što Gandini nije napravio veće dizajnerske promene, već Alfa u suštini plasira na tržište stil star tri godine. Drugima je takođe smetala najavljena cena od 35 hiljada nemačkih maraka, što je bilo više nego što je koštao Porsche 911 S ili Jaguar E-Type. Naravno, javnost nije mogla da pređe ni preko potrošnje. Iako je Montreal pružao relativno mali motor sa osam cilindara, kombinovana potrošnja je iznosila oko dvadeset litara na pređenih 100 kilometara. Da su bila neka druga vremena, to možda ne bi bio toliki problem, ali svet je pogodila velika naftna kriza početkom sedamdesetih godina nakon OPEC-ovog embarga nakon čega je potražnja za „gutačima goriva“ gotovo izumrla. Italijanski gigant je ipak smatrao da postoje relativne šanse za uspeh pošto su testovi doneli dosta pozitivne komentare novinara. Svi su hvalili udobnost, ponašanje u krivinama i stabilnost pri većim brzinama, a kasnije analize će pokazati da je Montreal zapravo bio „BMW pre BMW-a“. Poznata nam je informacija da je ovaj nemački proizvođač vozila lider na temu kako spojiti luksuz i premium karakteristike, a Montreal će imati tako nešto, samo dobih desetak godina ranije. Proizvodnja je krenula 1971. godine, a Montreal će da dostigne svoj vrhunac godinu dana kasnije kada je isporučeno 2.377 vozila. Mnogi će reći da je odluka da ovaj automobil ne bude ponuđen na američkom tržištu bila kobna, posebno zato što se Alfa takmičila „preko bare“ u spomenuto vreme. Američki dolar je značajno oslabio u analizirano vreme, pa bi cena Montreala bila još viša nego što je to slučaj bio u Evropi, tako da je odluka bila čisto finansijske prirode. Alfa je znača da ne može privući veliki broj kupaca u Italiji gde je V8 motor ipak bio preveliki za životne standarde, pa su sve karte bačene na Veliku Britaniju. Međutim, visoka cena koja je prevazilazila sumu od pet hiljada funti (oko 94 hiljade američkih dolara u današnjoj vrednosti novca) je označila da je Montreal dvostruko skuplji nego domaći Jaguar E-Type sa dvanaest cilindara ispod haube. U takvim uslovima, ovaj kupe je jednostavno bio osuđen na neuspeh od prvog dana. Montreal će ostati u ponudi do 1977. godine bez većih izmena, a ukupno će biti napravljeno tek 3.917 primeraka, od čega je 180 jedinica imalo volan sa desne strane. Mali broj proizvedenih vozila znači da je reč o veoma cenjenom kolekcionarskom primerku i kada se pojavi na aukciji, vlasnik Montreala obično zahteva oko 100 hiljada dolara/evra da promeni vlasnika. Biće to poslednji čistokrivni sportista od strane Alfe sve do kasnih sedamdesetih godina i modela SZ. Iako možda nije uspeo u svojoj nameri, igrao je veliku ulogu da povrati italijanskog proizvođača vozila na trkačke staze, a zbog toga zaslužuje veliko poštovanje. Preuzeto sa: autorepublika.com
-
Topics
-
Today's Birthdays
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".